Avatar billede hep123 Nybegynder
13. december 2001 - 17:31 Der er 13 kommentarer

Er der nogen, der har plads på sin \'dedicated server\' (linux)?

Jeg er ude efter en dedicated server, som skal køre bl.a. linux. Der skal derudover køres (som vi selv kan installere):

-JRE 1.3.1
-en Jboss-2.4.0/Tomcat-3.2.3 integreret jvm stak, hvor Hypersonic SQL benyttes i kombination med instantDB (MSQL benyttes altså ikke)
-programmeringssproget er java.

Jeg er ude efter denne løsning, da min internetside ikke vil belaste serveren så meget - der vil derfor være meget overskudsplads/ressourcer (som jeg helst ikke vil betale unødvendigt for)

Var det noget for dig at dele/lade mig leje en andel af din? - send en besked
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. december 2001 - 17:47 #1
Hehe, jeg har en 486\'er stående på en adsl linie med 128 i upload, er åben for forhandlig hvis du ikke får bedre bud :-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. december 2001 - 17:48 #2
Whoops, forhandling...
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. december 2001 - 18:09 #3
http://www.eksperten.dk/spm/145871

Er det mon en bruger med 2 navne?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
13. december 2001 - 18:26 #4
Hvad er du villig til at betale ?
Og hvad forventer du ?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. december 2001 - 18:50 #5
Okay, de seriøse linux\'ere er på banen, mit tilbud er trukket tilbage :-)
Avatar billede flash1232 Nybegynder
13. december 2001 - 18:52 #6
Jeg er ude efter nogle forslag, og vil derfor hellere se, om der er nogen med nogle konkrete tilbud. Det gør det lidt nemmere for mig at vurdere.

Om ikke andet forventer jeg, at det bliver en del billigere end hvis jeg skulle ud i byen og have gang i en alene.

(bacardil>> Jeg har et andet ID på arbejde, grundet mailadresse, så jeg kan se, når der er nyt i spml.)
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. december 2001 - 18:54 #7
flash1232> I det andet spm. skal det være min. 10Mbit linje. Det er klart at du kommer til at give noget mere end hvis du placere dig på en ADSL eks.
Avatar billede flash1232 Nybegynder
13. december 2001 - 18:59 #8
ja, men jeg ved ikke rigtigt, om ADSL er godt nok - men er ikke sikker...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
13. december 2001 - 21:43 #9
Hvad er dette her for noget med 2 brugere ?
Avatar billede flash1232 Nybegynder
14. december 2001 - 02:06 #10
se ovenfor...
Avatar billede sukos Juniormester
14. december 2001 - 10:08 #11
Og så? flash1232
Avatar billede sukos Juniormester
14. december 2001 - 10:11 #12
Vil anbefale dig at slette dine to brugere eller hvad du nu har, oprette en af de gratis mailadresser hos f.eks. tv2, opret en ny bruger her på eksperten, så har du altid mulighed for at se når der kommer indlæg.

Det er sgu da en dårlig undskyldning du bruger! Ikke at nogen undskyldnig er god, men din er da vandet!
Avatar billede flash1232 Nybegynder
14. december 2001 - 10:17 #13
Der er nogle stykker, der har det dårligt med at jeg har to navne, så jeg kan få mine mails. Fair nok, jeg har ikke lige tænkt mig om.

Formålet er ikke at træde dem med for små sko over tæerne, men ok - jeg anvender kun et ID for at gøre det nemmere.

Når det så er sagt, så vil jeg gerne have svar/kommentarer på emnet, hvis der er nogen, der kan hjælpe (har efterhånden forstået pointen nu).