Avatar billede eflow Nybegynder
13. december 2001 - 17:25 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Fysik, Syre/Baser (rengøringsmidler) (2)

Jeg vil have lidt info om hvadfor nogle rengørings mdiler der findes på markedet, helst links....

jeg fortsætter i det her spm, selvom jeg var begyndt her: http://www.eksperten.dk/spm/146281, da jeg kom til at acceptere.....uden det var min mening :-(
Avatar billede nielsl Nybegynder
13. december 2001 - 20:43 #1
Et godt sted at starte er jo: Hvilke miljøvenlige rengøringsmidler er der på markedet (der er jo ingen grund til at miljøet skal svines, mens vores gulve bliver rene...)-se herom f.eks. på http://www.mst.dk/default.asp?Sub=http://www.mst.dk/kemi/02100100.htm, selve listen ligger på http://www.ecolabel.dk/varer_rt.html#pg26.
Bl.a. Irma og Brugsen forhandler jo udmærkede miljømærkede produkter, f.eks. Bluecare og Tusindfryd. Mvh. Niels
Avatar billede eflow Nybegynder
13. december 2001 - 20:58 #2
jeg har noget om miljø fis der, og vi har fundet ud af hvad vi skal skrive.....så vi kan splitte over 15/15
Avatar billede nielsl Nybegynder
14. december 2001 - 08:49 #3
Jeg ved ikke hvad det er for noget fis du skriver om - jeg synes at det er noget fis at du giver dig selv points, det tror jeg ikke er lovligt, så det har jeg tænkt mig at anmelde.
Avatar billede eflow Nybegynder
14. december 2001 - 14:25 #4
hvad snakker du om.......jeg fik jo ikke et rigtigt svar....derfor er det faktisk venligt at jeg giver dig point....

<snip>
Jeg vil have lidt info om hvadfor nogle rengørings mdiler der findes på markedet, helst links....
</snip>
det er tager fra min spm tekst.....men det er ikke mit prob, hvis de 15 point betyder så meget for mig....vil ikke beskyldes for noget jeg ikke har gjort pga. 15 point......
Avatar billede eflow Nybegynder
14. december 2001 - 14:28 #5
og desuden skriver jeg jo at vi var færdige med at finde det vi skulle sige, jeg havde bare ikke lige tid til at lukke spm.....og da jeg intet har brugt fra dine links.....

\"jeg har noget om miljø fis der\" = \"At vi har noget om miljø forhold og rengørings midler\"

og jeg tror siden er blevet lavet om nu....da der igår kun kom sådan noget med noget miljø frem......

og foresten så må du vist vænne dig til at man ikke altid får de point man \"burde\" have, men sådan er det bare...