Avatar billede a_n_d_e_r_s Nybegynder
13. december 2001 - 15:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CS problem

Hejsa,

Jeg har et meget belastende problem med mit Counter Strike, idet mine våben ikke rammer som sigtekornet viser.

Jeg har testet det med forskellige våben, men det er det samme med dem alle. Når jeg skyder eksempelvis en person i maven rammer den over hans hoved, og jeg må derfor skyde ham i foden for at lave perfekt headshot.!!!

Og dog, fordi når det er på rigtig lang afstand må jeg sigte endnu lavere under personen...

Hvad kan man gøre for at komme dette problem til livs?

På forhånd mange tak for enhver hjælp.
Avatar billede tue Nybegynder
13. december 2001 - 16:06 #1
Jeg tror ikke rigtig på at det har noget med spillet at gøre. Våbene i CS er ikke lige præcise alle sammen, men hvis også de store rifler ikke rammer præcist, så er der sgu et eller andet galt!
Avatar billede banjohat Nybegynder
15. december 2001 - 14:18 #2
en geninstall vil sikkert hjælpe, men kun hvis du har fjernet ALLE filer fra HL,CS og hvad der nu ellers er af ting og sager......
Avatar billede a_n_d_e_r_s Nybegynder
15. januar 2002 - 00:03 #3
:-(