Avatar billede jargon Nybegynder
13. december 2001 - 13:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Probs med bærbar

Jeg har problemer med min bærbare compaq pressario 1201EA. Jeg har installeret windows 2000 og downloaded alle drivere fra compaqs hjemmeside. Indtil jeg tog den med i skole virkede alt. Men lige pludselig i skolen ville den ikke afspille lyd længere. Der er ingen konflikter, jeg har installeret alle drivere igen, den er ikke muted, det hele ser ud som om det virker, inklusiv eq. i winamp

What\'s wrong?

Martin Thygesen
Avatar billede jargon Nybegynder
13. december 2001 - 14:04 #1
ups...
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 14:08 #2
Prøv at slette lydkortet og genstart computeren. Installer derefter kortet igen. Dette plejer at løse problemet.
Avatar billede jargon Nybegynder
14. december 2001 - 08:08 #3
Narj, virker desverre ik
Avatar billede gg Praktikant
14. december 2001 - 21:21 #4
Et lille hint, når du har en compaq barebar kan du til enhver tid ringe til compaqs hotline og snakke med deres teknikkere. De vil så fremskaffe den nødvendige softwate. Du får hotline også selvom din bærebare er mere end 1 år gammel. Compaq hotline hjalp mig også selv om jeg havde en gammel 486 bærebar pc.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:02 #5
Lukker du snart spørgsmålet?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
06. maj 2002 - 11:06 #6
jargon>> kategorien passer vist ikke til spørgsmålet!
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. juli 2002 - 01:45 #7
bongo13: Har de et dk-nummer?
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
28. november 2002 - 22:30 #8
Hejsa.....

Ang. lyd til din Presario.......så skal du bare hente driveren til WinME, den virker perfekt. De har ikke lavet drivere til WIN2000, og min erfaring er, at så skal man bare hente den fra OS før.....:-)

Compaq Frontline i DK: 70 12 00 10
Avatar billede m-andreassen Nybegynder
05. juli 2004 - 22:49 #9
Hej jargon

prøv ham her www.jyderupcomputerophugning.dk han er god til computer/bærbare