Avatar billede pma Nybegynder
05. april 2000 - 08:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprette en formular

Hvordan får man en formular i FP 2000 til at fungere. Jeg skal udarbejde en tilmeldingsblanket, hvor folk skal udfulde med navn m.v. og derefter kunne sende den til en bestemt E-mail. Jeg kan godt lave felterne selv, men kan ikke finde ud af at få sendfunktionen til at fungere.

Er der nogen som kan hjælpe mig?

MVH
pma
Avatar billede hojben Novice
05. april 2000 - 09:46 #1
hvilken fejl får du`?
Avatar billede pma Nybegynder
05. april 2000 - 09:48 #2
Jeg får denne fejl:

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Web-stedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.
Avatar billede hojben Novice
05. april 2000 - 09:50 #3
du vil have det sendt på en mail, men fejlen går på at du vil have en bekræftelsesside..
Avatar billede pma Nybegynder
05. april 2000 - 09:52 #4
Tja, men hvordan undgår jeg dette. Jeg vil blot have muligheden for at folk skal kunne sende en formular fra hjemmesiden.

MVH
Pia
Avatar billede hojben Novice
05. april 2000 - 09:53 #5
Under Confirmpage fjerner du det der står.
Avatar billede akr Nybegynder
05. april 2000 - 14:58 #6
...eller skriver den side ind som du gerne vil have brugeren kommer over til . fx. forsiden eller en takke side.