Avatar billede saxegaard Nybegynder
13. december 2001 - 10:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

User autentication i IIS 4 win2k -logout

Bruker \"intergrated Windows autentication\" på en del av mitt web område, men jeg finner ikke noen måte å logge ut, finnes det en enkel string/kommando (html/asp) hvor man får logget seg ut?
det står i windows at security er \"high\" med denne metoden, så da MÅ det jo være mulig å logge seg ut...
Avatar billede moebius Nybegynder
13. december 2001 - 10:28 #1
Hvorfor vil du logge ut?
Avatar billede saxegaard Nybegynder
13. december 2001 - 10:32 #2
Hvis man ikke logger seg ut ligger infoen Cachet i browseren, dvs bruker man en \"public computer\" kan hvem som helst få tilgang hvis du har brukt den...

- Dette er da essensiell internett sikkerhet...
Avatar billede moebius Nybegynder
13. december 2001 - 10:33 #3
Så sætter du bare din browser til at slette cookies og andre temp filer nå browseren lukkes!
Avatar billede saxegaard Nybegynder
13. december 2001 - 10:37 #4
Vitsen er at det ikke er bare meg som skal ha tilgnag til de sikre sidene, det er nemlig ikke alle som vet alt om coockies osv. Det skal nemlig være brukervennlig samtidig som det er sikkert...
Avatar billede moebius Nybegynder
13. december 2001 - 10:39 #5
Du kan i IIS´s default web site´s properties sætte flyeben ved HTTP Keep-Alives Enavled. hvis der er et flueben der så fjerne det! Så disconnecter den selv!
Avatar billede saxegaard Nybegynder
13. december 2001 - 10:46 #6
når jeg tar vekk flyebenet får jeg \"the page cannot be displayed...