Avatar billede opakka Nybegynder
13. december 2001 - 09:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logge på

Pc\'er som har arbejdet upåklageligt på NT4.0-netværket, vil pludselig ikke længere logge på domænet. Jeg har prøvet at flytte netkablet over på en anden maskine og logge på - ingen problemer! Klientprogram til Microsoft netværk er fjernet og installeret igen - ingen effekt. Lmhost.sam og host.sam er ok. Nogen bud på en løsning?
Avatar billede moebius Nybegynder
13. december 2001 - 09:21 #1
Den bedste løsning er altid at geninstallere!
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
13. december 2001 - 09:39 #2
Måske bruger i samme Ghost af en maskine -> til andre.  Jeg har stødt på problemet, og eneste løsn. var a) trække net kablet ud under-logon, og så sætte det i mens Logon \"leder\" efter domain. Så kom man aligevel på.

Ellers kun geninstallation. :(

Hvis du finder bedre løsn. hører jeg gerne med.
Avatar billede opakka Nybegynder
13. december 2001 - 10:32 #3
Jeg kommer først til maskinen ved middagstid, så jeg kan ikke afprøve dit forslag, men du har ret mht at den er Ghost\'et.
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. december 2001 - 11:17 #4
moebius> Hvad er det for noget at skrive? Reinstallere du også, hvis du skal ændre en IP adresse?

opakka> Hvilken fejl får du? Kan den ikke finde domænet eller hvad skriver den?
Avatar billede opakka Nybegynder
13. december 2001 - 11:37 #5
Beskeden er at der ikke kunne findes nogen domæneserver til at kontrollere bruger og adgangskode
Avatar billede opakka Nybegynder
14. januar 2002 - 09:16 #6
Spørgsmålet tilbagekaldt da det har vist sig at være en hardwarefejl, men tak for interessen
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. januar 2002 - 15:15 #7
Så skal du bare acceoptere dit eget svar .. så lukker du spørgsmålet.