Avatar billede cobra Nybegynder
05. juni 1999 - 11:18 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Java game

Er der nogen der ved noget om java spil, som at lave dem eller ved hvor der er et java spil med hi-score..gider ikke høre om steder hvor man finde´det...vil ha'' en præsie adresse til det.
Avatar billede cybles Nybegynder
05. juni 1999 - 11:24 #1
Hvis ikke der komme nogen i løbet af dagen laver jeg en række link til nogle ok spil som benytter dynamisk html. Disse spile er forholdsvis nemme at arbejde med, når du skal til at rette dem til så de passer til dig.

Men lad mig lige vide om dynmaisk html er ok med dig eller om det skal være java.
Avatar billede cybles Nybegynder
05. juni 1999 - 11:25 #2
Spillene er ligeså gode som Java spil.
Avatar billede cobra Nybegynder
05. juni 1999 - 11:44 #3
Har de hi-score på dem..??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. juni 1999 - 13:01 #4
cybles>> du kan lave meget med i et java-spil end du kan i et javaSCRIPT spil.... java er rigtige programmer, det er javascript ikke, det er et scripting sprog til at styre elementerne på en webside
Avatar billede max23 Nybegynder
08. juni 1999 - 12:31 #5
Du kan finde Java spil på http://spil.tv2.dk/
Avatar billede sirius Nybegynder
11. juni 1999 - 16:09 #6
Mig og cobra kender hinanden og hvis det skal være det så kan du da få 500 ekstra point med hvis du laver eller har et godt java spil med highscore som cobra siger...
Avatar billede cobra Nybegynder
11. juni 1999 - 17:42 #7
Max23...Hvor dum har mand lov til at være. Vi leder efter koder til et java game med hi-score....
Hilsen Jan Hansen
Avatar billede cybles Nybegynder
11. juni 1999 - 17:46 #8
Hep

Triller rundt på gulvet af grin godt, gået max23, jeg håber ikke det er din alder.

Nå men til jer andre tag et kig på http://www.developer.com her er mange spændende spil både i Java og Dynamisk html.

God arbejdslyst....
Avatar billede sirius Nybegynder
11. juni 1999 - 18:15 #9
Max23:
har du fået fisk i 15 minutter det tror jeg da du har
Tv2 du er ksu da latterlig mand gå dog hjem og køb en hund den løber da ikke væk når du prøver at sige "du kna finde java spil på tv2.dk"

get a grib man !!!!!!!
Avatar billede cobra Nybegynder
11. juni 1999 - 18:23 #10
Til cybles
Håber at du forstå det nu og ikke tager det personligt...
Hilsen Jan Hansen
Avatar billede max23 Nybegynder
13. juni 1999 - 22:14 #11
I spurgte efter et Java - spil, i kan se et på TV2's portal uanset, hvor tåbelig den er, er det et godt eksempel på et spil skrevet i Java.  Jeg kan egentlig ikke forstå i så intresseret i high score, med mindre det er funktionaliteten bag ved hiscore; at programmet et centralt sted spørger om en speciel værdi, og ikke bare køre som f.eks. en standalone applet. Jeg ved godt hvordan man laver programmet i Java, men man kan ikke bare lige trylle et program med hiscore ud af ærmet. Det krævet hundreder linier kode at skrive  bare et hæderligt spil, som i tilsyneladende ønsker. Desuden kræver det en grundig forståelse af adskillige facetter så som JFC, JRMI, client/server - programmering. Hvis jeg var jer ville jeg først gøre mig klart, hvad jeg vil og så gå igang. Stil konkrete spørgsmå og i får konkrete svar. Supppler Eksperten med ægte newsgroups om Java, der er hurtigere. Jeg har selv programmet Java i snart 3 år og lære stadigvæk.

Til cybles: Jeg vil håbe for dig du er yngre end de 23, for så er der da håb endnu. Normalt er det sådan, at på en FAQ/Newsgroup er der kun seriør indlæg.
Avatar billede sirius Nybegynder
14. juni 1999 - 17:17 #12
Hmm
det med highscore er fordi at det skal bruges til en konkurrence så den der ligger nummer 1. på highscoren vinder præmier, og cobra spørger ikke hvor man kan spille det man hvor man kan få det, og så vidt jeg ved må man ikke bare lige copy/paste tv2's java spil...
Avatar billede cobra Nybegynder
14. juni 1999 - 17:27 #13
Tak sirius
Avatar billede mariager13 Nybegynder
21. august 1999 - 16:48 #14
*DØR AF GRIN OVER MAX23*
Avatar billede stephanryer Nybegynder
27. april 2005 - 17:17 #15
I må sgu da lige slappe af, mand. Hvis I ikke ved noget om SQL eller bare om skrivning og læsning af en fil, så ville det nok være der I skulle starte. Jeg fortår godt max23 henviste til javaspil for sådan forstod jeg også spørgsmålet. Hader når folk siger "vil have" og "gider ikke". Det giver ikke just en lyst til at hjælpe.