Avatar billede barklund Nybegynder
12. december 2001 - 15:39 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Tilbyder Flash programmering for point

Så vil jeg da også sælge min ydelser til højestbydende...

Jeg tilbyder at programmere Flash 5.0 eller tidligere for point - jeg kan nemt lave din lille smule grafik om til at klassisk eller nytænkt spil, blot jeg som input får både grafik og ide.

Større opgaver vil muligvis koste nogle penge, men ikke i første omgang.

Er du interesseret så opret enten spørgsmål her eller mail mig på mailto:morten@barklund.dk
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. december 2001 - 15:41 #1
jeg mangler en webshop og har HELE 30 point
Avatar billede barklund Nybegynder
12. december 2001 - 15:43 #2
det lyder bestemt ikke som Flash 5.0 programmering, men betydeligt mere som en serverside programmeringsopgave - det er kæmpestort og vil tage lang tid...

30 point simply doesn\'t do it...
Avatar billede maxium Novice
12. december 2001 - 15:50 #3
vil gerne have en banner til www.fuck-osama.subnet.dk point=100
Avatar billede maxium Novice
12. december 2001 - 15:51 #4
alså hvis at den er god.
icq 133378557
Avatar billede barklund Nybegynder
12. december 2001 - 15:57 #5
>>maxium

umiddelbart ikke verdens største og mest seriøsse site og det er heller ikke programmering, som du søger, men jeg vil da gerne lave dig et lille banner i Flash. Jeg kan endda lave det interaktivt, men opret et spørgsmål og jeg skal hjælpe dig..

Noget, som jeg meget hellere ville lave, er noget svarende til alle de mange spil, du har liggende... det kan jeg lave prof og hurtigt - hvis du har grafik og ide.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
12. december 2001 - 17:40 #6
jeg har et log jeg godt vil ha det skal falde sne nedover, hvor mange point skal du ha for det?

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
12. december 2001 - 17:41 #7
min icq:110572053 :o)

/MN
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. december 2001 - 17:41 #8
det var sku da en jole din tosse :-)
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
12. december 2001 - 22:15 #9
--->barklund
Hvad nu hvis jeg ikke skal bruge en flash animation nu, men først senere... Altså i det nye år... Er du så stadig interesseret?
Eller skal jeg haste indsmale billede m.m?

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede barklund Nybegynder
14. december 2001 - 21:06 #10
>> master_nemo
jeg har selv lige for nylig udviklet et sne-script der lader sneen falde ned og eventuelt lander på et logo... jeg kan putte det på dit logo for 15 point...

>> mczlimmer
jeg er altid interesseret, men min styrke er som sagt ikke animatoin men scripting på højeste plan. Jeg kan godt lave animationer, men min indgangsvinkel til Flash er programmeringsmæssig og ikke grafisk.
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
14. december 2001 - 21:27 #11
--->barklund
Programeringsmæssigt???
Det du skal lave er ret simpelt og jeg ville selv kunne lave det hvis jeg bare havde et program til det... Du skal blotte sætte nogle billeder ind som bagrund og så skal der komme noget tekst...
Men jeg skriver til din mail når jeg har fået styr på det...
Msåke jeg kender en fyr der gerne vil have det sne script du snakker om..?

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede xplain Nybegynder
15. december 2001 - 09:58 #12
Avatar billede jais Nybegynder
15. december 2001 - 20:44 #13
>>barklund ... kan du ikke sende mig en mail med lidt info om dig og lidt referrencer.

Jeg kan måske godt bruge dig til nogle små projekter. (Ikke points - betaling)

Med venlig hilsen
Jais - jc@printnow.dk
Avatar billede barklund Nybegynder
20. december 2001 - 16:25 #14
jeg lukker lige igen...
Avatar billede barklund Nybegynder
20. december 2001 - 16:26 #15
Hovsa...
Avatar billede lingoman Nybegynder
20. december 2001 - 16:26 #16
Har du fået så meget at du lukker ?
Avatar billede barklund Nybegynder
20. december 2001 - 16:26 #17
Det var ikke særlig pænt gjort mod mig selv...!
Avatar billede barklund Nybegynder
20. december 2001 - 16:27 #18
nææ... men ser ingen grund til at have det stående åbent...
Avatar billede lingoman Nybegynder
20. december 2001 - 16:29 #19
:)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
10. januar 2003 - 07:59 #20
Er det lukket??
Avatar billede telemuzen Nybegynder
10. januar 2003 - 08:00 #21
Ellers skriv lige