Avatar billede jsc3000 Nybegynder
12. december 2001 - 11:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook98 (Helligdage for næste år)

Hejsa

Hvordan får jeg helligdagene for næste år at se i min kalender. Jeg har prøvet at importere samt eksportere heliigdage og starte forfra. Alle Patches er installeret til Outlook98 og officepakken. Jeg kører windows 2000 op i mod en exchangeserver 5.5 med service pack 4.

Evt. kunne det også være en setting i exchangeserveren. Alt input er velkomment.
Avatar billede egadm Nybegynder
12. december 2001 - 12:22 #1
gå ind i view > current view
vælg events
Avatar billede jsc3000 Nybegynder
12. december 2001 - 13:19 #2
Takker .... her kan jeg se begivenhederne for foregående år .. men ikke for næste år ... hvorfor kan jeg ikke se dem?????

Avatar billede mile Juniormester
13. december 2001 - 08:50 #3
Prøv engang at se om du kan finde den fil der hedder Outlook.txt (jeg mener at den ligger i C:\\programmer\\Microsoft Office\\Office). Åbn den i notepad og se om den overhovedet indeholder helligdage for år 2002. Ellers kan du downloade her:

http://search.office.microsoft.com/result.aspx?qu=Outlook.txt