Avatar billede dammeren Nybegynder
12. december 2001 - 10:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med logon til QuarkXPress 4.1 for Windows

Jeg har installeret QuarkXpress 4.1 på min pc’er, hvorpå jeg benytter Windows 2000.
Under installationen valgte jeg at der ikke var noget netværk, og installationen blev gennemført uden fejl.

Men når jeg efterfølgende starter programmet op, så får jeg nedenstående fejl:

QuarkXpress Passport ™
Login til licenshåndtering mislykket, eller lokal hardwarelås mangler. [15]
[OK]

Inden jeg overhovedet havde tændt for pc’eren og startet installationen, havde jeg sat hardwarelåsen i.

Skal jeg efterfølgende gøre et eller andet for at aktivere hardwarelåsen eller lign.??
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. december 2001 - 10:21 #1
næh sådan plejer det ikke at være!

er det en usb donkel?
Avatar billede Jman Praktikant
12. december 2001 - 10:33 #2
“Login to the license manager failed or the local hardware key is missing [46]”
If the hardware key is not connected to the computer, or the software drivers required for it to function are not installed, then QuarkXPress will not be able to find the hardware key. As a result, the above alert message displays. Upon clicking the OK button, the program quits.
The “License Manager” referred to in this message pertains only to a legitimate network hardware key; but the second half of the message pertains to all types of hardware keys.

Avatar billede Himbear Nybegynder
12. december 2001 - 10:37 #3
Du skal nok tjekke om din usb port eller hvad det er du bruger, fungerer rigtigt!
Avatar billede dammeren Nybegynder
12. december 2001 - 11:20 #4
Jeg har nu prøvet med en anden hardwarenøgle, og nu virker programmet, så der må være noget galt med den anden hardwarenøgle.

Men jeg vil gerne give jer begge point, så I må lige skrive et eller andet tilbage, så jeg kan fordele dem til jer begge.
Avatar billede Jman Praktikant
12. december 2001 - 11:47 #5
et eller andet tilbage
*lol*
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. januar 2002 - 13:36 #6
hov vi må hellere få lukket det!

\"et eller andet tilbage\"