Avatar billede lirum Nybegynder
12. december 2001 - 09:42 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Freelance netværk

En veletableret internetvirksomhed står og skal bruge et solidt netværk af få men kompetente freelancere.

Generelt:
- Xhtml er standart
- håndkodning er standart, rutine og middel -> høj hastighed kræves.
- overholdelse af husets kodestandart kræves
- diciplin i forhold til mødetider, kvalitet og deadlines kræves
- Projekterfaring kræves

Ønskede profiler.

Basis Html profil (rutineret håndkoder)
Udførsel af html-produktionsopgaver, ikke altid teknisk avancerede, men krævende i forhold til deadlines, kravspecs og kvalitet.

Specialist Html profil
Udførsel af teksnisk tunge interfaceløsninger, og kreativ funktionalitets sparring.

Flash
Kreativ og teknisk dygtig flashudvikler til forskellige opgaver.

Er profilerne interessante, så efterlad venligst en url til cv eller andet relevant materiale.

Ser meget frem til det :)

/lirum

Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. december 2001 - 09:47 #1
ville det ikke være nemmere hvis du oplyste en email så man kunne sende dem til dig ?
Avatar billede Chewie Novice
12. december 2001 - 09:55 #2
Hvorfor må man ikke vide hvad virksomheden hedder ??
Avatar billede lirum Nybegynder
12. december 2001 - 09:56 #3
good point, freenetw@hotmail.com
Avatar billede lirum Nybegynder
12. december 2001 - 10:15 #4
det må man også, men det er kun interesserede der behøver at vide det

:)
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. december 2001 - 10:32 #5
dow
Avatar billede nil2 Nybegynder
12. december 2001 - 10:38 #6
Må jeg anbefale at du opretter en profil på www.freelanceweb.dk - derigennem får du adgang en en mængde dygtige freelancere
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. december 2001 - 12:02 #7
Hej.
www.visto.dk
Jeg tager gerne opgaverne
Avatar billede lirum Nybegynder
12. december 2001 - 13:10 #8
tak for det nil
Avatar billede lirum Nybegynder
12. december 2001 - 13:14 #9

nil2 & visto.dk

Points(principielle) givet for at være konstruktiv. I har ret, dette er vist ikke et forum hvor arbejdskraft findes
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. december 2001 - 13:20 #10
Hmm.. du eftersøgte folk og jeg svarede med et link inkluderet, der henviser til en beskrivelse af den service jeg tilbyder.  Hvordan kan det ikke være konstruktivt?
Avatar billede lirum Nybegynder
12. december 2001 - 13:22 #11
Visto,du misforstod det var ikke dig det var myntet på, læs igen :)
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. december 2001 - 13:24 #12
Vups, Sorry... Var LIDT for langt fremme i skoen denne gang...
Avatar billede staz Nybegynder
17. december 2001 - 08:12 #13
www.sharksforum.com - Men i dette tilfælde ville jeg nok også bruge freelanceweb.dk

---- Staz ----