Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 08:28 Der er 79 kommentarer og
1 løsning

Støvledans

Halløjza..
Jeg har 20 points til den person der finder Støvledans tekst og hvis det ka la sig gøre, en lille sang, hvis I vil ha 20 ekstra points så find its hard to be a nissemand, tekst og sang..

//Star_light
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 08:38 #1
Giv mig en mail så sender jeg Støvledans til dig.  (sangen)
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 08:38 #2
Ps hvilket modem har du ? Altså hurtigheden ?
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 08:40 #3
Lige nu er jeg på skolen, så det er ikke særligt hurtigt, men der hjemme er det stofanet flexrate.
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 08:41 #4
Min mail er tkaxe@hotmail.com
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 08:42 #5
Er det din hjemmemail  (stofa ?
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. december 2001 - 08:42 #6
teksten står på coveret ... ;)...hvis der ikke er andre der har fundet det, kan jeg lige se om jeg kan få tid til at skrive teksterne ind :)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. december 2001 - 08:44 #7
Holy shit > \"Hurtighed\" *GGGG* Det hedder hastighed ;-)
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 08:44 #8
Så snart jeg har fået sangen får du dine 20 POINTS..
Hvis du har its hard to be a nissemand, så får du 20 ekstra points..

//star_light
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 08:46 #9
pizzaking >> Jeg skriver bare teksten selv hvis jeg får sangen..
holy-shit >> Jeg har min på hotmail ikke nogen stofanet, det er min mor der er på stofanet mail..
freefreelancer >> Det er vel iorden at skrive sådan, bare man ka læse det, dette er jo cyberspace..*Ss*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. december 2001 - 08:48 #10
Hehe ja okay det lød bare lidt grineren :-)
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 08:48 #11
Har sendt Støvledance om lidt sender jeg its hard to be a nisseman..
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 08:49 #12
Freefreelancer>  Ja *loooooool*
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 08:50 #13
fint nok, holy-shit..
Avatar billede pizzaking Nybegynder
12. december 2001 - 08:50 #14
hehe...min comp. laggede lige lidt....så jeg så ikke at andre havde svaret ;)
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 08:50 #15
Star ligth>  Jeg får min mail tilbage.  Er du sikker på at den kan modtage de ca 3 mb som den fylder ???
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 09:03 #16
Det tror jeg nok, men hvor har du fået den fra?? Du ka prøve at sende den til jette.petersen@mail1.stofanet.dk, men prøv lige at sende den til tkaxe@hotmail.com igen..
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 09:05 #17
Jeg sender dem begge til Jette-----..
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 09:05 #18
holy-shit >> Er du på messenger?!
Det er jeg..!!
Så kunne vi snakke der, det er lidt nemmere..
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 09:06 #19
Oki, tak holy-shit..!!
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 09:10 #20
Jeg er på MSN Messenger, min mail er tkaxe@hotmail.com alle må godt tilføje mig, jeg elsker bare at ha nogen at snakke med..
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 09:12 #21
De er begge sendt til Jette¨----------
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 09:14 #22
Oki, jeg kigger lige når jeg kommer hjem, hvis de er der får du dine points, ska vi ik sige det?!
Og forresten holy-shit hva er din mail, og er du på messenger?!
Avatar billede harpocrates Nybegynder
12. december 2001 - 09:15 #23
Hai\' gutter... man kan ikke sende 3mb filer til hotmail, da de højst kan modtage mails på op til 1mb..
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 09:17 #24
Det er i orden. Min mail kan du jo se på de jeg har sendt. nej jeg er ikke på Messenger..
Avatar billede star_light Nybegynder
12. december 2001 - 09:18 #25
Oki, men så okay..
Tak for hjælpen..
Avatar billede holy-shit Nybegynder
12. december 2001 - 21:07 #26
Kuk Kuk
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 15:02 #27
Star light>  Skal du gå fra Skagen til Rødby, for at komme hjem ???
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 15:05 #28
hmm...copyrighted musik udveksling? Har i læst reglerne?
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 15:08 #29
Ævl Barto>  Åhhh neej ikke dig igen..Vær så venlig at blande dig uden om...

Jeg har lagt mærke til at det eneste du laver her på Eksperten, er at spille Politibetjent.

Kan du ikke få dig et liv, og så lad os andre være i fred...
Avatar billede star_light Nybegynder
13. december 2001 - 15:10 #30
Det må du sgu undskylde holy-shit, jeg havde ikke tid til at komme på eksperten igår, men nu er jeg her, og jeg har fået dem, mange tak..

//Star_light
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 15:11 #31
Star light> Takker for points, men der mangler 20 ;o)
Avatar billede and.vang Nybegynder
13. december 2001 - 15:11 #32
I can hop
I can run
And it\'s very, very fun
Klaske lår
Klaske støvler
I can hop
I can run
And it\'s very fun
glem the trouble, trouble, trouble
...And the bøvl!

Det var jo kun omkvædet meeen...

/Anders
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 15:12 #33
holy-shit> Nu er du anmeldt.
Avatar billede and.vang Nybegynder
13. december 2001 - 15:12 #34
øhh...det er vist slut nu... :)

Men det er jo en sød molodi såæhhh, det gør ikk\' så meget!!
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 15:12 #35
And.vang>  Ha ha den går ikke, den er ikke rigtig den der... Klaske lår klaske støvler.  Nææææ sådanne er den ikke ;o)
Avatar billede star_light Nybegynder
13. december 2001 - 15:13 #36
Anders >> desværre får du ikke points for det, hvis du læser lidt længere oppe har jeg svaret at jeg selv skriver teksten hvis jeg får sangen, og nu har jeg sangen ærgeligt..
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 15:15 #37
El barto> Hvor mange har du snart ikke anmeldt ??? Får du oprejsning ved at være sådanne et dumt svin ????

Hvofor er du her på Eksperten, er du ansat til at melde alt og alle ???

Er du også typen der melder sin nabo for sort arbejde ???

Føj for satan hvor må du ha et elendigt liv..

Gid din røv vil klø. og dine arme er for korte...
Avatar billede star_light Nybegynder
13. december 2001 - 15:16 #38
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 15:17 #39
holy-shit> Reglerne er her ikke for sjov vel? Du kan jo bare lade være med at overtræde dem.

Jeg har et fint liv, men synes du ikke de nattergale skulle have penge for deres eminente CD?
Avatar billede star_light Nybegynder
13. december 2001 - 15:17 #40
Hold nu op med at skændes, og dig el barto, skrid fra mit spørgsmål, og la os få lidt fred.. TAK!!
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 15:18 #41
star_light> Glemte lige at sige at du naturligvis også er anmeldt :)
Avatar billede star_light Nybegynder
13. december 2001 - 15:19 #42
el barto >> Fordi jeg ska bruge 2 sange fra De Nattergales CD behøver jeg sgu ikke købe en CD med 18 sange på.. hvis jeg alligevel kun hører de 2.. VEL?!
Avatar billede star_light Nybegynder
13. december 2001 - 15:21 #43
EL BARTO >> Skrid din bøsserøv, og la os bare få ordnet vores problemer uden du ska blande dig, og hvordan pokker vil du anmelde mig?!
Stille dig foran mig og glo på mig?!
Skrid TAK!!
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 15:22 #44
star_light> Find dine mp3 filer et andet sted, så brokker jeg mig ikke. Hvis eksperten bliver et forum for udveksling af mp3/warez/film tror jeg ikke at der går længe før KODA/Gramex/APG lukker siden.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 15:23 #45
star_light> Der er etsmart \"anmeld misbrug\" link i venstre side under søgeboksen :)
Avatar billede star_light Nybegynder
13. december 2001 - 15:28 #46
Ja, og trykker du måske på den?!
Og desuden, ka jeg fortælle dig noget, det vbar en opgave jeg fik af min lærer, jeg skulle finde de 2 sange, og da jeg ikke ku finde dem andre steder, så ville jeg gerne ha ekspertens hjælp..!!
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 15:34 #47
star_light> Så kan du jo takke din lærer for at jeg har anmeldt dig :)
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 15:35 #48
Star light> Du kan ligeså godt lade være, Ævl Barto er det dummeste svin der er her på Eksperten.
Han laver ikke andet end at andmelde brugere her på Eksperten, og imens sidder han i Dametøj og hiver sig i aben..

Han har åbenbart ikke noget liv, og jeg er sikker på at han heller ikke har nogle venner..

Han er typen der ikke kan blive optaget i Politiet ej heller ikke Forsvaret, så han må ty til Hjemmeværnet, men de vil sku heller ikke have ham, så nu er hans eneste magt at knalde alt og alle, og på den måde hævde sig...
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 15:38 #49
Haha...det er da godt du har humor!
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 15:46 #50
Ævl barto> Kik dig over skulderen min ven...  Slut herfra..
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 15:50 #51
haha....lige hvad en bumset teenageunge kunne finde på at sige :P
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 15:55 #52
Ævl Barto> Ja ja lad os nu se....
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 16:05 #53
Du kommer bare :P
Avatar billede harpocrates Nybegynder
13. december 2001 - 17:29 #54
hmm.. synes måske også kommentaren.
d. 13/12 2001 kl.15:15:50 - fra hole-shit er en anelse for meget!
- derfor anmelder jeg også.. Det er jo også ulovligt, ifølge reglerne!

[harpocrates]
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 19:29 #55
Harpocrates> Andmelder du mig pga det ???
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 19:31 #56
El barto= Mikkel Jensen fra Århus...
Jeg bærer nag som en elefant...
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 19:33 #57
Harpocrates>  Hvofor andmelder du mig, når jeg har ret ?  Du kan spørge mange her på Eksperten og de vil give mig ret..
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 20:48 #58
holy-shit> Uha jeg er nervøs nu! Flot at du selv kunne kigge på mit minisite :P

Du kommer bare, så skal jeg rykke hovedet af dig og bruge det som basketball.
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 20:52 #59
Hmm ja jeg har jo din adresse, det kan jo være at jeg kommer den vej en skønne dag...
Avatar billede holy-shit Nybegynder
13. december 2001 - 21:08 #60
Nu slutter jeg dette her. Jeg gider ikke at kaste mere med mudder.....
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2001 - 14:10 #61
holy-shit> Du kommer bare mester jakel!
Avatar billede holy-shit Nybegynder
14. december 2001 - 14:48 #62
Ævl Barto > Læs nu lige hvad jeg har skrevet.. Livet er for kort til at skændes med dig...
Avatar billede harpocrates Nybegynder
14. december 2001 - 17:11 #63
holy-shit >> luk nu bare røven!
*for at sige det lige ud*

[harpocrates]
Avatar billede holy-shit Nybegynder
14. december 2001 - 17:21 #64
Harpocrates> Vi to har ingenting at blive uvenner over, men du skal ikke starte på noget....
Avatar billede harpocrates Nybegynder
15. december 2001 - 03:26 #65
nå...ok!!
Avatar billede dmcn Praktikant
15. december 2001 - 04:16 #66
Grundet holy-shit og star_light\'s fuldstændig horrible opførsel er der lige røget endnu en anmeldelse afsted.

holy-shit:
David McNally
Bøgildvej 52, vær. 2
7430 Ikast
Vil du også smadre mig? Jeg glæder mig helt.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. december 2001 - 04:23 #67
holy-shit: Hvis el barto er det dummeste svin her på E., fordi han gør dig opmærksom på ulovligheden af spørgsmålet her, så er jeg ligeså dum .. and damn proud of it!

Nåå ja .. og David too .. men det er ikke derfor ;o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. december 2001 - 04:24 #68
..dumt et svin .. sku der nok ha\' stået ;o)
Avatar billede holy-shit Nybegynder
15. december 2001 - 08:12 #69
Normality> Hvad er nu det ?? Hvem taler om at smadre nogen ?
Avatar billede harpocrates Nybegynder
15. december 2001 - 11:22 #70
n0rmality >> Tak for støtten!

[harpocrates]
Avatar billede star_light Nybegynder
15. december 2001 - 13:07 #71
Hold kæft hvor er i barnlige, undskyld jeg siger det, jeg sku kun bruge hjælp, jeg ville ikke starte en krig på eksperten, men det ser ud til at i allesammen, lige har oprettet en krig på Eksperten, jeg tror ikke vores Admin bliver glad for det..
Og desuden ka i ikke bebrejde mig, jeg har ikke klaget over det her, jeg bad bare om fred, men nej, lille El Barto sku blande sig, er det måske dit problem at vi bliver smidt af Eksperten, hva el barto?! Jeg spørger bare.. er det?!
Tror jeg desværre ikke, så hvis I gider holde op med at skændes nu, så burde der ikke være flere der er sure på nogen.. TAK!!
Avatar billede holy-shit Nybegynder
15. december 2001 - 16:19 #72
I skal sku ikke have den glæde at smide mig ud. Jeg stopper helt frivilligt...

Men pas på, jeg lurer i baggrunden, og vil gøre alt for at gøre livet surt for jer...

Starlight> Ak ja det er desværre forgæves, det er småtbegavet Personer du skriver til...
Avatar billede dmcn Praktikant
15. december 2001 - 18:26 #73
Folk, der ikke kan læse og forstå dansk betragter jeg personligt som mere småtbegavede end invisibelman, el_barto, harpocrates og undertegnede. I falder tilsyneladende ind under denne kategori, holy-shit og star_light, da ingen af Jer har formået at læse og forstå: www.eksperten.dk/info_regler.phtml .

- n0rmality
Avatar billede star_light Nybegynder
15. december 2001 - 22:30 #74
I behøver sgu ikke anmelde mig, jeg anmelder mig sgu selv..
Avatar billede dmcn Praktikant
15. december 2001 - 22:35 #75
Tror du er anmeldt mere end nok til at sikre en sletning - heldigvis.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. december 2001 - 23:00 #76
vil ikke tage nogens side i forbindelse med debatten her, men vil kommentere alle de udsagn, trusler og hvad der ellers er kommet, hvorfor skal der dog anvendes den slags sprog, der er med garanti mange der ikke ville anvende samme sprog, hvis man sad overfor hinanden, men det er jo nemt at råbe op, når man sidder og gemmer sig bag ved sin skærm i anonymitet.

Alle har lov at komme med meninger, det er en grundlovssikret ret i Danmark, og heldigvis da, men man kan jo holde sine meninger i et sobert sprog, det gør nok mere til at man kan tages alvorligt, fremfor at man slynger om sig, i højtråbende vendinger, med ukvemsord m.m.

Husk at god opførsel og pænt sprog ikke koster noget, og at regler er til for at blive fulgt.

ztyxx
Avatar billede dmcn Praktikant
15. december 2001 - 23:03 #77
ztyxx : Kloge ord! :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. december 2001 - 15:18 #78
n0rmality>takker for opbakningen.

Det er ikke for at være fandenivoldsk at jeg reagerer på denne måde, men synes bare at sproget på eksperten tit overskrider mine grænser for hvad man bør anvende overfor folk man ikke kender eller kan se i øjnene samtidig med meningsudvekslinger, det skal lige siges at jeg har MEGET brede grænser, og er yderst tolerant, men der er visse ting......
Avatar billede peter_admin Nybegynder
19. december 2001 - 13:26 #79
Brugeren star_light er slettet - admin
Avatar billede star_light Nybegynder
05. marts 2002 - 17:33 #80
Hmm..
Jepz okay, så siger vi det, jeg er slettet, fint, jamen så ville jeg da ik ku skrive.. *Gg* Ej jeg har ændret mig, undskyld for sidst guys..