Avatar billede carlstar Nybegynder
11. december 2001 - 20:50 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Program: cd -> mp3

Hejsa

Er der nogen derude, der kender et ordentligt program til at konvertere cd-musik til mp3 filer hurtigt, nemt og enkelt.
Jeg har prøvet MusicMatch og Xing... det virkede ikke ordentligt.

Nogle bud på andre programmer.
Det er meget enkle 15 point at score!!

PS gerne vedhæftet links til de forskellige steder
//Carlstar
Avatar billede tsocm Nybegynder
11. december 2001 - 20:51 #1
easy cd-da extractor, er et fedt nemt program, 2 sek. finder lige et link.
Avatar billede bccinlove Nybegynder
11. december 2001 - 20:52 #2
Rip MP3 - finder lige linket...
Avatar billede tsocm Nybegynder
11. december 2001 - 20:52 #3
Avatar billede bccinlove Nybegynder
11. december 2001 - 20:55 #4
http://download.cnet.com/downloads/0,10151,0-1896417-106-0-1-0,00.html?tag=dir

Her finder du i hvert fald en masse forskellige rip programmer...
Avatar billede carlstar Nybegynder
11. december 2001 - 21:00 #5
prøver lige ad engang... 2 sek
Avatar billede cd_ Nybegynder
11. december 2001 - 21:00 #6
cdex
Avatar billede carlstar Nybegynder
11. december 2001 - 21:02 #7
cd: har du et link?
Avatar billede carlstar Nybegynder
11. december 2001 - 21:13 #8
tscom:
easy cd-da extractor - det er der frea mp3 -> cd altså cd-brænder program??
Eller osse er det bare mig der ikke aner hvordan det bruges...!?!
Avatar billede carlstar Nybegynder
11. december 2001 - 21:14 #9
Arhh my bad.. 2 sek
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. december 2001 - 21:16 #10
www.beoplayer.com

Den henter også alle informationer om CD\'en ved www.cddb.com. Så slipper du for at skrive titler og ligende på!
Avatar billede carlstar Nybegynder
11. december 2001 - 21:24 #11
tscom:

det virker ikke... Jeg kan ikke umiddelbart se hvad jeg gør galt? kan det have noget at gøre med cd-rom drevet hvis dette er gammelt?

Avatar billede bccinlove Nybegynder
11. december 2001 - 21:31 #12
Stik min din mailadresse så kaster jeg et lækkert program afsted til dig... Det hedder RIP mp3 og kan alt hvad det skal kunne...
Avatar billede carlstar Nybegynder
11. december 2001 - 21:36 #13
jeg begynder at mistænke min egen cd-rom drev... for jeg kunne heller ikke få musicMatch eller Xingtech til at virke...Hvad f*nden er galt!?!
...Kigger man i settings i alle tre programmer står alt som det skal...
Nogen bud på hvad det kunne være?

Avatar billede hono Nybegynder
11. december 2001 - 21:39 #14
Jeg har erfaret at realplayer er fuldstændig sindsyg efter at gemme mine cd\'er på disken (spørger konstant, når jeg ligger cd i drevet). Og det \"skal\" man jo alligevel have.

Hono
Avatar billede first-8 Nybegynder
11. december 2001 - 21:39 #15
Søg dog på Tucows ! på http://www.tucows.dk er der en samling links over en masse Tocows sites !

/ Toke
Avatar billede carlstar Nybegynder
11. december 2001 - 21:51 #16
kender tucows.. problemet har bare ændret sig... jeg kan godt få programerne til at virke, men selve konverteringen tager ikke sted!!
don\'t know wahts happening??
Avatar billede carlstar Nybegynder
13. december 2001 - 00:03 #17
Nu har jegf fundet ud af hvad der var galt..!! Mit gamle skod cd-rom drev kan simpelthen ikke klare ærterne.. Men med et nyt cd-rom drev er alt jo tiptop ;)
I skal jo ikke snydes for point, og takker mange gane for alle der har bidraget! Men må udse mig to vindere, da det jo ikke drejer sig om mange point. Point\'ne går til tsocm med 8 point da han kom først og 7 point til bccinlove.
Tak drenge.. !

Fortsat god hjælpning derude...!
/Carlstar
Avatar billede carlstar Nybegynder
13. december 2001 - 00:04 #18
m