Avatar billede chimera Nybegynder
11. december 2001 - 18:43 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

FLASH 5

Jeg/Vi søger en designer, der er god til FLASH 5 - Freelancer, deltid eller fuldtid - No Matter... Hvis nogen kan sætte mig i forbindelse med en, der mangler lidt arbejde, så er pointene jeres (skal medføre ansættelse eller samarbejde)... Firmaet ligger i Herning.
Avatar billede flash-man Nybegynder
11. december 2001 - 18:48 #1
jeg kan en del i flash, men jeg bor altså i københavn og går på efterskole ude på landet (vestsjælland)

Gi\'r det nogen kleiner? (et andet ord for penge *Ss*)
Avatar billede chimera Nybegynder
11. december 2001 - 18:52 #2
Ja, det gir nogle kleiner!

Hvis du er interesseret, så send mig lige en mail på sj@logic-it.dk - Better Correspondences ik!? :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
11. december 2001 - 18:54 #3
ikke fordi jeg ikke kan engelsk men hvad betyder det der Correspondences?
Avatar billede chimera Nybegynder
11. december 2001 - 18:57 #4
Communication  :)
Avatar billede chimera Nybegynder
11. december 2001 - 18:58 #5
Er tilbage i morgen...
Avatar billede angelhot Nybegynder
11. december 2001 - 18:59 #6
Kan du bruge en der er både god til photoshop, 3D Studio Max og flash ???

se på www.unistudio.dk ... en jeg er ved at udarbejde.
Avatar billede flash-man Nybegynder
11. december 2001 - 19:07 #7
det er du pænt sej til angelhot! :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
11. december 2001 - 19:08 #8
\"pænt sej til...\" her skulle der have stået \"det der\" og så bagefter ...\"angelhot! :)\"
Avatar billede angelhot Nybegynder
11. december 2001 - 19:15 #9
jo tak flash-man :o)
Avatar billede chimera Nybegynder
11. december 2001 - 19:22 #10
angelhot<-- Just præsis!.. slip mig en mail hvis du er interesseret... sj@logic-it.dk
Avatar billede chimera Nybegynder
11. december 2001 - 19:28 #11
tak for din mail flash-man.. jeg tjekker det lige og vender tilbage i morgen..
Avatar billede fastwrite Nybegynder
12. december 2001 - 00:56 #12
Jeg har lavet følgende: www.bbmedia.dk - og en lille flash på www.miljopose.dk. Begge sider er lavet helt fra grunden af mit firma Usite. Jeg har også flere eksempler offline jeg kan sende til dig hvis det er.

Jeg har ca. 8 års erfaring i Photoshop, hvoraf de 4 professionelt, bruger Fireworks, Illustrator, Flash, Dreamweaver - u name it.

Kan arbejde freelance, og er selvstændigt momsregistreret.

Med venlig hilsen Thomas Skipper

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2001 - 04:49 #13
Hvis man nu kendte noget til opgaven var det noget nemmere at finde den rigtige mand.

I sidste ende må der ikke gives point på eksperten for løsninger der ikke er tilgængelige for alle. D.v.s koden skal lægges ud her, så en bedre idé ville nok være at lave et spørgsmål med 0 point - Folk skal skam nok være her, når der er $ med i billedet.

/Nikolaj
Avatar billede chimera Nybegynder
12. december 2001 - 08:20 #14
nikolajdu<-- Hvis nogen kan sætte mig i forbindelse med en, der mangler lidt arbejde, så er pointene jeres (skal medføre ansættelse eller samarbejde = opgaven  -  der er ikke tale om konkrete opgaver...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
12. december 2001 - 14:49 #15
chimera - jeg mangler altid arbejde, og er parat til at indgå et samarbejde, men jeg ønsker yderligere oplysninger, ligesom nikolajdu også gør.
Avatar billede chimera Nybegynder
12. december 2001 - 15:26 #16
fastwrite<--> tjek lige din mail  :)
Avatar billede chimera Nybegynder
12. december 2001 - 15:32 #17
angelhot <--> Tjek lige din mail.  :)
Avatar billede jens_k Nybegynder
05. juni 2002 - 01:54 #18
Yo man !!

Det lyder meget spændende

Jeg er certificeret i Microsoft Paint Brush..

Så hvis du skal bruge hjælp til Paint, så er du altid velkommen til at ringe. Pris 995,-/timen.

Du kan også maile til mig på Jens@xl-import.com. Pris 995,-/pr. email.

Til Thomas Skipper :
Hvis du gået i skole for at lære det der, så vil jeg sku ligge sag an mod Skolen. Hvis du har 8 år´s erfaring i Photoshop, og ikke kan lave noget der ser bedre ud, så er den da helt galt..

Nej du.. Paint Brush og Frontpage.. Så ved man sku hvad man får ud af det !

Mvh Jens K
Avatar billede chimera Nybegynder
28. oktober 2002 - 01:20 #19
Der var desværre ikke noget som resulterede i ansættelse :(
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. oktober 2002 - 01:33 #20
LOL folk snakker sku kun for deres syge moster ;)
Avatar billede chimera Nybegynder
28. oktober 2002 - 02:20 #21
lol Ja :)