Avatar billede silverwolf Nybegynder
03. april 2000 - 20:36 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

3D Studio MAX Hjæælp :)

Davsi!

Jeg er blevet vildt grebet af at lave grafik i 3D Studio MAX... Og ville høre om der er nogle steder på nettet, Hvor man kan finde complete tutorials... Altså.. Hvor man måske så simpelt lære at tegne Firkanten og bruge Textures og hvordan man lægger dem ud... :)
Udover www.3dcafe.com hvor der har været en masse seje nogle.. men mange af dem kan man ik bruge til så meget da man ik har den anden viden til at vide hvad de snakker om.

Hvor kan man ellers finde hjælp?, og hvad for nogle bøger ville være MEGET værd at stikke snuden i?

Mvh SilverWolf
Avatar billede andersmp Nybegynder
03. april 2000 - 20:57 #1
Her er lidt flere tutorials:
www.max3d.com
Avatar billede i11uzion Nybegynder
03. april 2000 - 21:05 #2
Heh, for MASSER af tutorials, kig her:

http://oos.hypermart.net/

De har omkring 400 tutorials, kun til 3D Studio MAX, så der skulle være en chance for at finde det du søger... :)
Avatar billede predict Nybegynder
04. april 2000 - 00:13 #3
"Inside 3D studio max 3 vol I + II" er rigtig gode.
"3D max 3 fundamentals" er god for starters, og faktisk kan billigbogen "A visual Quick Start guide to 3D Max" (eller deromkring) også rimeligtvis anbefales.
Avatar billede silverwolf Nybegynder
07. april 2000 - 11:12 #4
Tak For hjælpen... Jeg vil gå i huk med at selvstudere. :) Da jeg synes det er et meget interesant program at lege med.. I kan se et billed jeg har lavet på Http://surf.to/WorldOfWolfs
skal have rygget siden over på en anden server end Xooom Da den er for langsom. I kan også skrive Http://surf.to/WorldOfWolfs/Frame1.htm
Så ser i siden bag. Har ikke lige fået lavet linket endnu...hehe... Men i kan jo skrive hvad i synes...også fortælle mig hvad jeg kan gøre bedre.. Det ville være Fjon :) som man siger....  :)

Med Mange venlige hilsner...

Tusse / SilverWolf®... ( Matias )