Avatar billede kbj25 Nybegynder
11. december 2001 - 16:27 Der er 6 kommentarer

Hjælp Internet

Hej jeg skal til at have internet. Jeg troede at det var let og bare gå ned og bestile en internet forbindelse, men jeg kan ikke finde ud af hvad der er biligst. Jeg bor i trige nord for Århus. Er der nogen der har et bud på en bilig internet forbindelse. Jeg bor lidt ude på lande derfor har jeg ikke mulighed for koble på stofanet. Jeg henter tit nogle filer ned fra nettet.
Avatar billede popsy Novice
11. december 2001 - 16:28 #1
Hvor meget vil du bruge nettet(timer pr dag)?
Avatar billede khand Nybegynder
11. december 2001 - 16:29 #2
Hvilke filer er det det drejer sig om ?

Små .gif animationer el. Mp3\'er og DivX film ?
Avatar billede popsy Novice
11. december 2001 - 16:31 #3
Prøv at se på.: http://www.anneli.dk/~jnp/FaktiskBeregner.html
Er rimeligt up to date.

Popsy
Avatar billede kbj25 Nybegynder
11. december 2001 - 17:21 #4
Jeg vil nok bruge en time eller to om dagen. Og filerne jeg henter for meste mp3
Avatar billede popsy Novice
11. december 2001 - 19:14 #5
prøv at checke det link jeg lagde på, der kan du selv udregne hvad der er bedst for dig!!

Popsy
Avatar billede popsy Novice
06. august 2002 - 09:55 #6
Lukketid?

popsy