Avatar billede emils Nybegynder
11. december 2001 - 15:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cd-rom virker ikke

Jeg har installeret Windows XP home,men kan nu ikke få mine CD drev til at virke,
jeg får besked om at de er installeret, men kan ikke åbne hverken musik CD eller andre ( mine drev er Pioner DVD og Plexwriter 16/10/40 A.
ER der en der kan give et godt bud, jeg har opgraderet min gamle bios ( Award Modular Bios v4,51PG fra 1998.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 16:02 #1
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. december 2001 - 16:06 #2
n0rmality>> Nu kan du da ikke klage over pointenes størrelse ;o)
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 16:08 #3
retaxes : Næh, og det varmer mit lille hjerte. ;)

Derudover ser det ud til at være et tilbagevendende problem for XP-brugere - meget sært!
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. december 2001 - 16:11 #4
Ja, der er mange der har probs med WinXP og CD-drev, det forstår jeg ikke.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 16:13 #5
Man må håbe MS får taget sig sammen til at smide en patch op til download hurtigst muligt - en uerfaren bruger i RegEdit kan ofte gøre mere skade end gavn.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. december 2001 - 16:14 #6
yep
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 16:55 #7
Jeg takker for point! :)