Avatar billede nordania Praktikant
11. december 2001 - 14:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål ?

Jeg har stillet et spørgsmål ang. problemmer med hastigheden på min internet forbindelse. Men jeg er i tvivl om jeg har stillet det i den rigtige kategori. Hvilken en kategori skal det være i ?????
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
11. december 2001 - 15:00 #1
Netværk > internetforbinl.
Avatar billede nordania Praktikant
11. december 2001 - 15:01 #2
Må jeg så stille mit spørgsmål igen, bare i en anden kategori ?
Avatar billede gavehaaftet Nybegynder
11. december 2001 - 15:03 #3
Ehhm det er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror godt du må - vent lidt så kommer der sikkert en der har været på eksperten.dk længere end jeg har og kan give dig et sikkert svar :)
Avatar billede smiske Nybegynder
11. december 2001 - 15:04 #4

Hvis du er kommet til at lægge dit spørgsmål i en forkert kategori så stil det bare igen i den rigtige, men dog ikke uden at lukke det forrige spørgsmål, gerne med en henvisning til hvor dit nye \"røg hen\".

//Henrik
Avatar billede s.b.a Nybegynder
11. december 2001 - 15:55 #5
Det må du da gerne!!.....men du skal først lukke dette :-)....