Avatar billede Slettet bruger
11. december 2001 - 13:29 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

www.friendtest.com

Alle brugbare forslag belønnes. Der er sikkert en masse stavefejl, så bare kom igang :)
Avatar billede php_teddy Nybegynder
11. december 2001 - 13:34 #1
OK side MEGET overblik vil jeg mene... men jeg kan ikke så godt lige din trendy farver... + at
http://www.friendtest.com/contact.php virker ikke også er siden lidt kedlig der skere ikke rigtigt noget... men det er MIN mening... nice work
Avatar billede gertk Nybegynder
11. december 2001 - 14:07 #2
Det er nogle gode farver synes jeg, men jeg kunne godt tænke mig at der var nok om hjemmesidens ejer, uden at skulle være logget ind. uden login kan man intet...
lav den både på dansk og engelsk og hvis du vil ramme bredere så også tysk og fransk.
I det at siden er så lille kan det ikke tage ret lang tid at lave den i 4 forskellige sprog
Avatar billede infoweb Nybegynder
11. december 2001 - 19:32 #3
Måske en lidt kedeligt side i et design som er set mange gange før. 6 @ 13