Avatar billede kashmir Nybegynder
11. december 2001 - 12:08 Der er 12 kommentarer

Kan man låne/leje en scanner i kbh ?!

Tjaa egentlig blot det jeg ville spørge om.. :)
Har været på biblioteket uden held, måske på nogle netcafeer eller andre steder ?!  hvad siger i ?
Avatar billede disky Nybegynder
11. december 2001 - 12:10 #1
du kan købe dem for ingen penge.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. december 2001 - 12:13 #2
Måske hos Leasy eller DER
Avatar billede kashmir Nybegynder
11. december 2001 - 12:15 #3
hmm havde stadig håbet på et eller andet sted som en cafe eller lignende skal ikke bruge den en måned eller en uge for den sags skyld, så derfor er disky\'s forslag også ret dårligt :/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. december 2001 - 12:16 #4
Det tror jeg umiddelbart ikke at du kan så!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. december 2001 - 12:17 #5
Hvor lang tid skal du låne den? Hvad skal du bruge den til?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
11. december 2001 - 12:18 #6
Du kan få scannet på f.eks vester kopi, men det er rimeligt dyrt, så hvis du skal scanne meget løber det hurtigt op i det samme som en alm scanner koster (ca 900 for en rimelig kvalitet)
Avatar billede disky Nybegynder
11. december 2001 - 12:19 #7
netop, derfor sagde jeg jo køb en selv ! :-)

Avatar billede -mundi- Nybegynder
11. december 2001 - 12:19 #8
ellers så kan du evt prøve at høre nogen reklame/web bureau\'er om de kun låne/leje dig ind i lidt tid, du skal nok prøve at kigge efter et lille bureau da de store ikke er meget for at lukke fremmede ind :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. december 2001 - 12:26 #9
Eller kan du bare prøve på en skole, det er da de fleste der har en scanner
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. december 2001 - 12:29 #10
kender du ikke en der har en??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. december 2001 - 12:30 #11
hvor meget drejer det sig om du skal scanne ???
Avatar billede kashmir Nybegynder
11. december 2001 - 14:09 #12
hehe, jeg prøvede Vester Kopi, det kostede ca. 300kr excl. moms at få scannet et billede... lol da..

Jeg tror jeg opsøger venner og bekendte og hører om de kender nogen som kender nogen :)

Men altså, er det ikke lidt utroligt, at der ikke findes maskiner med scanner på biblioteket og på netcafeer ?!