Avatar billede sila Nybegynder
11. december 2001 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyden i Wolfenstien er 1 sek. bagud??

Lyden virkede fint til at starte med, men midt i spillet begyndte lyden at komme senere også i meny´en!!!
Hvad skal jeg gøre????
Avatar billede jnielsen Nybegynder
11. december 2001 - 18:10 #1
Regner med at det er det nye ik?
Hvis ja, kan det godt tænkes at dit lydkort ikke er \"godt\" nok. Nyere spil kræver både meget graffikresurcer og lydresurcer

/jnielsen
Avatar billede sila Nybegynder
12. december 2001 - 09:42 #2
Har fået det til at virke, lyden gik nemlig igennem et rec. program som jeg lige havde installeret!!
Avatar billede sila Nybegynder
14. februar 2002 - 01:12 #3
he