Avatar billede emils Nybegynder
10. december 2001 - 23:08 Der er 1 løsning

Internet deling med WebSpeed

Har følgende: 3 comps med netkort, i-net, hub, tcp/ip kabler og et hav af proxy programmer.
Ønskes: Internet deling mellem disse comps. hvordan sættes det op?

Flere siger jeg skal have 2 netkort i serveren får at det vil virke, andre siger 1 er nok!!!
Jeg er kommet så langt at, jeg har fået det til at fungere i netværk med forskellige Ip\'er og subnet 255.255.255.0

Men jeg mangler lige hvordan de skal sættes sammen?
Umidlbart kan jeg kun se løsningen med 2 netkort, da stikket fra WebSpeed Modemet går i serverens netkort!!!
Kan man sætte i-net stikket direkte i hubben og derefter dele det?
Avatar billede emils Nybegynder
11. december 2001 - 00:29 #1
ok