Avatar billede marlle Nybegynder
10. december 2001 - 22:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hjææææææææææææææææææælp

jeg har fået nogle film som er VCD film. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et program, der kan afspille disse filer, da jeg ikke tror at Windows media 7.01 kan afspille disse slags filer
Avatar billede hologram Nybegynder
10. december 2001 - 22:56 #1
Har du overhovedet prøvet..?
Avatar billede hologram Nybegynder
10. december 2001 - 22:57 #2
Ej...

Har du installeret DivX-codecs?
Det kan være de skal bruges til at vise filmen med.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
10. december 2001 - 22:57 #3
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT TTTTTTTTTAAAAAAAAASSSSSSSTTTTTTTTTTAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRR GGGGGGGGGGGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTT IIIIIIIIIIIII SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTYYYYYYYYYYYYKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR EEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEERRRRRRRRRR HHHHHHHHHHHHHHHVVVVVVVVVVAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDD ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Avatar billede Beach Mester
10. december 2001 - 22:58 #4
Du kan finde en masse fede programmer her:
http://www.vcdhelp.com/vcdtools.htm

Kan spec. anbefale BSPlayer, som du kan downloade direkte her:
http://bsplayer.cjb.net/

//Beach
Avatar billede isl19960 Nybegynder
10. december 2001 - 23:00 #5
http://download.divx.com/divx/DivX411Codec.exe

Her kan du hente det codec du skal bruge...
Avatar billede Beach Mester
10. december 2001 - 23:00 #6
Hvad har du gang i jelzin101???

//Beach
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. december 2001 - 23:00 #7
jelzin101 >> LOL!!
Avatar billede meo Nybegynder
10. december 2001 - 23:00 #8
Ikke vcd´er!! De burde kunne ses med en alm Windows media.

Det er .avi film som skal bruge divX
Avatar billede thoma3001 Nybegynder
10. december 2001 - 23:04 #9
min DVD-player plejer at kunne klare dem. Jeg bruger PowerDVD
Avatar billede m_abs Nybegynder
10. december 2001 - 23:26 #10
Media Player kan afspille filmen, da VCD er MPEG1 format i 352x288 25fps(ved PAL), eller 352x288 29,97fps (ved NTSC).
Filmen ligger i bibloteket MPEGAV og har fil-typen *.dat men det er en MPEG1-fil.
Avatar billede webdesigner Praktikant
11. december 2001 - 08:11 #11
M_abs thats Right!!

havde samme problem en gang!!!