Avatar billede andreasn Nybegynder
10. december 2001 - 22:36 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

logo/gfx

Hey jeg lader efter en som vil bruge lidt tid på at fremstille et lille logo ala freeways eller noet.

det kunne være et logo eller noet eller bare et c som kan bruges til min nye site coworld.dk

håber en eller anden vil hjælpe ideerne er helt på til jer...

hvis i gør jer umage får i mange point lav noget og sig hvad i vil ha for det så kan i se pointne flyve ind
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. december 2001 - 22:38 #1
hmm, siteindhold??
farver??
tekst??

prøv at lægge lidt oplysninger, så gør det det lidt lettere:-)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
10. december 2001 - 22:42 #2
Ja, tak! Lidt oplysninger kunne være rart! ;0)

Lidt farver, designstil, tekst og et lille link til hvad det skal hænge sammen med!

/cmk30
Avatar billede andreasn Nybegynder
10. december 2001 - 22:58 #3
Jordfarver hvis det siger jer noget, tekst bare et c eller et logo whatever det er op til jer indholdet bliver bare en personlig side :) såååå nu har i da sådan lidt svar :)
Avatar billede realone Nybegynder
10. december 2001 - 23:34 #4
Noget ala http://www.friserverplads.dk/yp/coworld01.jpg ?? (selvfølgelig uden den røde streg!)
</RealOne>
Avatar billede dsweb Nybegynder
10. december 2001 - 23:40 #5
På denne side kan du selv lave et logo uden et billed program. SKIDE SMART !!! Prøv det.

http://cooltext.com/logos/index.xhtml
Avatar billede dsweb Nybegynder
10. december 2001 - 23:48 #6
Sådan... Har lavet et par eksempler : http://www.CoolSpil.dk/c
Avatar billede andreasn Nybegynder
11. december 2001 - 11:53 #7
OK der var ikke rigtigt noget jeg søgte men takker for hjælpen alligevel svar lige alle sammen så jeg kan give jer point :)
Avatar billede peellefsen Nybegynder
11. december 2001 - 15:39 #8
Avatar billede realone Nybegynder
11. december 2001 - 16:29 #9
ok .. svar :)
</RealOne>
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
11. december 2001 - 16:48 #10
Sådan
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
11. december 2001 - 16:49 #11
http://cooltext.com/logos/index.xhtml

- Prøv den... Der kan du selv lavet et logo !
Avatar billede da_nigga Nybegynder
11. december 2001 - 17:17 #12
coolspil.dk / dsweb >> Er du bare generelt dummere end en gennemsnits snotklat ??

Du svarer med 2 brugere ???
For satan mand.. SÅ dum må man bare ikke være...
Man må have EN bruger.. Og KUN en...
Avatar billede waldowolf Nybegynder
11. december 2001 - 17:23 #13
da_nigga  >> ;)

Kommentar fra coolspil.dk
Mørkeblå som sitet, nej det er bare point. P.S. Jeg har ikke brugeren dsweb, det er min lillebror.

Kommentar fra coolspil.dk
Sikke noget rod han har sat sig i, må hellere snakke med ham (Christian)

Fra
http://www.eksperten.dk/spm/145305

(LOL)