Avatar billede tiw Nybegynder
10. december 2001 - 19:58 Der er 5 kommentarer

Lingo HJÆÆÆLP

Hey Er der nogen der kan hjælpe mig...Jeg mangler et godt sted hvor det er muligt at få online Lingo artikler på dansk.
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. december 2001 - 20:02 #1
Er det ikke noget vi kan hjælpe med?
Avatar billede tiw Nybegynder
10. december 2001 - 20:19 #2
ikke lige på dette tidspunkt men det skal nok komme...Jeg mangler bare lidt læse stof...
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. december 2001 - 20:37 #3
Jeg kender ikke selv nogle sider, men det kan være at der er nogle af de andre der gør!
Avatar billede ask-m Nybegynder
11. december 2001 - 08:40 #4
Jeg kender desværre heller ikke nogen danske lingo-artikkel-sider, men jeg har foreslået eksperten at der skulle være et sådant punkt, for jeg er ret sikker på at der mange der kan bidrage med noget her!

Ask-M
Avatar billede sparkl Nybegynder
11. december 2001 - 09:53 #5