Avatar billede kaek1997 Nybegynder
02. april 2000 - 17:23 Der er 6 kommentarer

Autoreply

Hvordan anvender jeg funktionen auto- reply. det er meningen at den skal sende en information om at nu er jeg på ferie og vender tilbage ... osv.
Avatar billede mukke Nybegynder
02. april 2000 - 19:18 #1
Bruger du Outlook Express 5 eller hvad bruger du?
Avatar billede jonaslg Nybegynder
02. april 2000 - 20:27 #2
Hvis din e-mail er hostet af TeleDanmark, kan du gå ind på http://www.mail.opasia.dk. Her logger du dig ind, og derefter skal du vælge "Instillinger" i venstre frame, hvorefter du vælger "Autosvar".
Avatar billede kaek1997 Nybegynder
03. april 2000 - 21:19 #3
Jeg anvender Express og Outlook2000
Avatar billede mukke Nybegynder
03. april 2000 - 22:08 #4
OK.... I Outlook Express gør du følgende:

1) Skriv en ny mail som om du vil sende den - lad dog være med at skrive en to:adresse :)

2) Gem addresen frem for at sende den. Husk "hvor" du gemmer den :)

3) Funktioner | Meddelsesregler | Post

4) Vælg Ny...

5) Under 1 scrolles helt ned og sættes kryds i "For alle meddeleser"

6) Under 2 afkrydses "Svar med meddelelse" som er fjerde-sidst.

7) Under 3 klikkes nu på "meddelelse" som er skrevet med blåt.

8) Den tidligere gemte meddelse vælges.

9) Vælg OK i alle dialogboksene.

10) Tag på ferie :)

(Det kræver jo dog at din computer bliver logget på og får behandlet posten, ellers sker der alligevel ikke noget før du kommer hjem :(

Thomas Turn Jensen
+Mukke_Denmark
Microsoft MSN Internet Gaming Zone Sysop
Avatar billede mukke Nybegynder
03. april 2000 - 22:09 #5
test... (Min første besked var altså ikke et svar.... tror der er noget galt med eksperten.. dette postes som kommentar....)
Avatar billede nygse Nybegynder
19. april 2000 - 13:44 #6
I Office2000 findes i den danske version under Funktioner en IKKE TILSTEDE ASSISTENT.
I denne kan man opsætte en tekst, som folk vil få, under dit fravær - når de sender en mail til dig.
Herunder kan man også opsætte nogle regler for, hvad der skal ske med den indkomne post under dit fravær. Du kan bl.a. vælge at videre sende al din post til en anden person/eller mobiltelefon - eller du kan vælge at post fra bestemte personer evt. skal slettes ved ankomst osv.
Der er mange muligheder for at håndtere sin post i Outlook2000 under sit fravær.

God arbejdslyst