Avatar billede dbj Nybegynder
10. december 2001 - 15:41 Der er 2 kommentarer

Bræns upload-hastighed!

Hej - Jeg er en flittig bruger af file-sharing programmet e-donkey! og hader nå jeg skal ind og spille Counter Strike over nettet, at jeg bliver nød til at likke e-donkey først. Findet der ikke et program der kan begrænse hastigheden på f.eks. hele Upload\'en på computeren. Jeg har to computere. Kan man ikke på den ene computer (den er er på edonkey) få et program hvor man kan se, max Upload: 3 kb/sec max Download: 8 kb/sec - så limit\'er den det :)

tak!

Avatar billede vistodk Nybegynder
10. december 2001 - 15:50 #1
Under OPTIONS i Edonkey kan du sætte max upload hastighed
Avatar billede dbj Nybegynder
10. december 2001 - 15:53 #2
Sorry min fejl :) Jeg mente DC - jeg fandt ud af det med edonkey, men det var DC jeg mente, også et p2p program - der kan man ikke gennem options.