Avatar billede nopa Nybegynder
10. december 2001 - 15:02 Der er 15 kommentarer

CounterStrike overflow

Jeg har et problem i Counterstrike, hver gang jeg connecter til en server over nettet går der et lille minuts tid inden jeg blir kicked pga overflow. Hvordan undgår man dette problem?????????

Venlig hilsen Nopa
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 15:03 #1
en hurtigere forbindelse ;) meget simpelt
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 15:04 #2
Jeg ku forstille mig du køre med 56k eller mindre... ik´?
Avatar billede expo Nybegynder
10. december 2001 - 15:04 #3
Reinstall
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 15:07 #4
Hvorfor skal han reinstall??? det er jo en en \"counterstrikefejl\" som at spillet ik kan starte... det er jo pga hans forbindelse, hastighed eller opsætning.. ihvertfald ik spillet...
Avatar billede nopa Nybegynder
10. december 2001 - 15:14 #5
Det er en Adsl forbindelse 256kb så det burde ik være problemet...!!
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 15:19 #6
ok, så er det nok ik det nej!

hmm.. så er det måske en opsætning i spillet.
Avatar billede sasmal Nybegynder
10. december 2001 - 15:24 #7
Jeg havde engang samme problem engang efter jeg havde installeret en ny driver til mit grafikkort, jeg fik aldrig løst problemet. Nu har jeg heldigvis fået nyt OS så det virker, så jeg kunne forestille mig at det hjalp med en ny installation af Windows, men det jo nok ikke sådan et svar du leder efter, vel?!.
Det hjalp heller ikke da jeg reinstallerede spillet, men du kunne jo prøve..:-)
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 15:31 #8
prøv at ændre til openGL, direct3d og software og se om det er alle sammen der ik virker...
Avatar billede nopa Nybegynder
10. december 2001 - 15:32 #9
Jeg har prøvet at reinstall counterstrike men det hjalp ikke
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 15:36 #10
yup.. told ya... Half-Life ATI overflow patch is out September 21, which is a must if you have an ATI graphics

hvis du har sådan et grafikkort ska du hente patchen ;)
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 15:40 #11
http://www.counter-strike.net/

længere nede vælger du om din patch er til cs mod, (halflie med cd) eller KUN cs retail..!
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 15:41 #12
håber det var hjælp nok..
Avatar billede nopa Nybegynder
10. december 2001 - 16:15 #13
Hvor kan jeg finde en at patch ???
Avatar billede nopa Nybegynder
10. december 2001 - 16:23 #14
Jeg har et ATI grafik kort, vil ultradma ikke være venlig at skærer det ud i pap for mig hvor jeg skaffer denne patch til mit grafikkort
Avatar billede kapla Nybegynder
26. februar 2002 - 21:46 #15