Avatar billede elvin Nybegynder
10. december 2001 - 13:57 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

opret kalender 2002

Kære eksperter
Er det muligt, at oprette en kalender for år 2002 i regnearket, således, at jeg kan lave en planlægningskalender hvoraf der både fremgår uge nr. -måned & dato ? - Hvis ja ? hvordan gør jeg så helt præsist ?

hilsen
elvin
Avatar billede b_hansen Novice
10. december 2001 - 13:59 #1
Det skulle være muligt. Jeg har et eksempel liggende, hvis det har interesse
Avatar billede janvogt Praktikant
10. december 2001 - 14:09 #2
Jeg har såmænd også en liggende .....
jan_vogt_hansen@hotmail.com
Avatar billede kol Nybegynder
10. december 2001 - 14:11 #3
>b. hansen
>janvogt

Jeg vil gerne se jeres kalendre.

kol@gvdnet.dk

Hilsen KOL
Avatar billede janvogt Praktikant
10. december 2001 - 14:11 #4
Der var også et link til en kalender i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/136538
Avatar billede b_hansen Novice
10. december 2001 - 14:13 #5
er sendt kol
Avatar billede elvin Nybegynder
10. december 2001 - 14:49 #6
Kære b hansen og janvogt
Jeg vil da meget gerne have et eksemplar af jeres kalender men med anvisning på hvordan jeg selv laver min egen kalender i fremtiden.
Jeg logger af nu fordi jeg skal på arbejde igen til kl. ca. 18:00 hvorefter jeg så vender tilbage til jer - jeg glæder mig allerede til, at se jeres resultat. min email adresse er
teddy-schnefeldt@mail.dk
med venlig hilsen
- foreløbig tak for en god deltagelse i mit spørgsmål

elvin
Avatar billede b_hansen Novice
10. december 2001 - 14:58 #7
min er sådan indrettet, at du bare skal angive et årstal *S*
Avatar billede elvin Nybegynder
10. december 2001 - 19:55 #8
b hansen

Vil du venligst sende mig et eks. på din kalender i exel ? Hvis du sender mig din email skal jeg sende dig den arbejdsplan hvori kalenderen skal bruges. Jeg sender den naturligvis også gerne til andre, som måtte være interreseret

elvin
Avatar billede b_hansen Novice
11. december 2001 - 07:51 #9
hmmm.... jeg har da sendt dig kalenderen. Har du ikke modtaget den?
Avatar billede kol Nybegynder
11. december 2001 - 10:24 #10
>> b hansen og janvogt

Tak for jeres kalendre. De er begge flotte.
Forskel er der mht. fremtidige år:
b hansen\'s kan opdateres år for år.
janvogt\'s er for 2002, derefter skal tegnes abonnement?

Hilsen KOL
Avatar billede janvogt Praktikant
12. december 2001 - 08:58 #11
>>>kol
Elvin efterspørger jo bare en kalender for 2002. Det fik han!
Men ellers har du ret. Der er vist ikke en eneste formel i min.
Jeg må overveje at fremstille et \"Lav kalender\" værktøj i Excel, som både kan udskrive kalenderoversigter for år og måned.

>>>elvin
Prøv bare at sende din arbejdsplan til mig, så jeg kan se, til hvilket formål kalenderen skal laves.

Avatar billede elvin Nybegynder
15. december 2001 - 09:09 #12
Kære janvogt

Opgaven er ikke bare løst, men du har ydet en arbejdsindsats ud over det normale - tak for det. Det er fremragende arbejde du har præsteret
Jeg kan sige til alle eksperter i dette forum, at janvogt er en af de virkelige dygtige.

med venlig hilsen
-og endnu engang tusind tak for hjælpen

elvin
Avatar billede janvogt Praktikant
17. december 2001 - 14:30 #13
Tak elvin - jeg får jo helt røde ører af al den ros :-)

Avatar billede fie1 Nybegynder
22. juli 2002 - 09:55 #14
Kære janvogt
Jeg leder også efter en kalender. Kunne der også blive en til mig?

fie1@ofir.dk

Hilsen Fie
Avatar billede janvogt Praktikant
22. juli 2002 - 15:00 #15
Hvordan skal den se ud?
Avatar billede fie1 Nybegynder
23. juli 2002 - 09:08 #16
Hej janvogt
Jeg har bare brug for en, der kan vise en uge, en måned og måske et år. Beregnet til aftaler og mærkedage. En slags familiekalender.
Hilsen Fie
Avatar billede janvogt Praktikant
23. juli 2002 - 09:37 #17
Kalendere findes i alverdens udformninger. Det er lidt svært ud fra dine oplysninger at se, hvad du mener.
Kan du ikke prøve at skitsere - evt. i et Excel-ark, hvordan den skal se ud?
Avatar billede fie1 Nybegynder
24. juli 2002 - 09:21 #18
Hej janvogt
Jeg har fundet en kalender på nettet. Undskyld ulejligheden
Venlig hilsen
Fie