Avatar billede cboelt Nybegynder
02. april 2000 - 12:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man lave en form som kun køre på computeren??

Hej Jeg vil lige høre om der er nogen der ved om man i DW.
kan lave en form som når man sender den bliver gemt på computeren i en mappe. Men venlig hilsen CBoelt
Avatar billede jonaslg Nybegynder
02. april 2000 - 16:01 #1
Nej, dette er ikke muligt!
Avatar billede grøffe Nybegynder
04. april 2000 - 13:22 #2
Du kan jo lave en form (mail form) som bliver sendt til dig, når den bliver gemt. Alle de elementer der ligger inden i din form, bliver så sendt på submit(gem) knappen.
Avatar billede cboelt Nybegynder
04. april 2000 - 15:54 #3
til grøffe
ja men jeg skal ikke være på nettet når der blive skrevet i den!! og hvordan laver jeg koden som gemmer koden??

Avatar billede kmx Nybegynder
18. april 2000 - 10:54 #4
Problemet er at du både skal sende data, generere en (text)fil og gemme filen... Det kræver en CGI, ret til at afvikle CGI / perl og ret til at skrive på serveren (let nok hvis det er din egen maskine).
Selve scriptet kan sikkert findes på www.cgi-ressources.com (gæstebog eller lign.) Men med mindre du sidder på din egen server hvadenten det er MS eller Apache, så bliver du nødt til at være online for at teste lortet!!!