Avatar billede kat31 Nybegynder
02. april 2000 - 12:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

minolta installation

Hej hej
Jeg har et ? ang installation af minolta laser printer 400 til win95
Der er 2 disk der medfølger printeren
når. Dem har jeg installeret (jeg kører med win98) men når jeg vil printe ud (word) sker der ikke en disse
den viser godt nok med ikonet at der printes ud men ingenting sker
hvad gør jeg forkert (det er som regel altid chauføren det er galt med)
win98 finder godt nok printeren
Avatar billede snowball Novice
02. april 2000 - 14:18 #1
Kan du skrive ud fra andre programmer ??? (f.eks. Notepad og Wordpad)

Snowball
Avatar billede jonaslg Nybegynder
02. april 2000 - 16:03 #2
Har du checket det mest regelmentære?

Strøm, kabeltilslutning og papir!
Avatar billede kat31 Nybegynder
02. april 2000 - 19:48 #3
jeps både kabler og parpir er ok
fejlen er fundet
det var chauføren der ikke brugte hovedet og læste manualen der fulgte med
printeren skulle være Tændt on/off
hvor pinligt
så jeg har et nyt ? kan man dele point mellem jer og hvordan gør man det
Avatar billede jonaslg Nybegynder
02. april 2000 - 19:58 #4
Det ved jeg desværre ikke, jeg er ny her!
Avatar billede kat31 Nybegynder
02. april 2000 - 20:05 #5
Vi må håbe på at der kommer en professor
der kan svare på ?
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. april 2000 - 08:52 #6
Du skal bare holde CONTROL nede og klikke på de navne som skal have point. Så bliver de fordelt!