Avatar billede jaguar Nybegynder
10. december 2001 - 11:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TV Modulator

Jeg har fra en computer et composit video signal samt 2 audio kanaler(højre og venstre) som jeg gerne vil have moduleret til et  TV NICAM signal i VHF eller UHF båndet. Er der nogen som har et forslag til en box der kan dette.
Avatar billede tsocm Nybegynder
10. december 2001 - 11:06 #1
jepper du kan bruge en video maskine.

Stil videoen på AV kanalen, og tilslut den tvet via antenne kabel.
Avatar billede jaguar Nybegynder
10. december 2001 - 11:12 #2
Tak for forslaget, men problemet er at der i en video ikke er NICAM modulator men kun DEmodulator.
Jeg bruger i dag en gammel sat modtager
Avatar billede tsocm Nybegynder
10. december 2001 - 11:17 #3
Oki...
jeg kender ikke nogle steder i danmark, men jeg ved fra Bladet \"T3\" at http://www.keene.co.uk/system/keene.htm har rf modulators...

Ser lige efter om der er andre steder de henviser til.
Avatar billede tsocm Nybegynder
10. december 2001 - 11:22 #4
Det var det eneste.
Avatar billede tsocm Nybegynder
10. december 2001 - 11:27 #5
ellers er der måske mulighed for at købe en gennem www.brinck.dk
der er forhandler af skytronic

http://www.skytronic.com/dk/index.php3?show=350.769
Avatar billede jaguar Nybegynder
03. januar 2002 - 07:33 #6
jeg har har ikke fundet de vise sten endnu, men jeg lukker spørgsmålet.
tak for deltagelsen