Avatar billede Pawel Novice
09. december 2001 - 23:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Er der en måde at opdatere Win98 SE uden internet????

Hejsa

Jeg var ude at hjælpe en gammel gut med hans computer.
Og han har brug for at få den opgraderet. Men han har ingen internet ;(

Og så tænkte jeg om man kan download alle opgraderingerne til win98 SE et eller andet sted???
Så ville jeg downloade det hjemme, brænde en cdrom og opgradere hans computer.

Det er ikke så lige til at download dem fra Microsoft\'s hjemmeside og gemme dem på en cdrom ;(

Kan man købe en CD med alle opgraderingerne på??

What to do???

Story
Avatar billede gpa Nybegynder
09. december 2001 - 23:58 #1
Bedste råd - tag den med hjem hvis du har adsl
Avatar billede peter_michael Nybegynder
10. december 2001 - 00:02 #2
Bedste råd
Lån en win 98 se og tag med eller få fat i en kopi. du kan også købe en opgraderimg eller en fuld version, men det koster.
Avatar billede Pawel Novice
10. december 2001 - 00:23 #3
Han har Win98 SE. Men det er alle de her dejlige små opgraderinger der ville fede at få fat på.
Avatar billede summer Mester
10. december 2001 - 00:34 #4
Eneste gratis mulighed gpa,s komm. Du behøver jo ikke absolut adsl. Det tager bare lidt længere tid.
Avatar billede mib33 Nybegynder
10. december 2001 - 01:52 #5
Man plejer at kunne bestille dem på cd-rom, via microsoft\'s hjemmeside, men jeg ved ikke hvad prisen er.
Avatar billede allan_faroe Nybegynder
10. december 2001 - 15:32 #6
Snak med gutten om ikke han kunne tænke sig at få internet. Det behøver jo ikke lige frem være ADSL.
Avatar billede allan_faroe Nybegynder
10. december 2001 - 15:59 #7
http://windowsupdate.microsoft.com/
Husk at gemme filen i stedet for at installer den!
Avatar billede peet-49 Novice
10. december 2001 - 16:16 #8
På microsoft.dk er det kun setup, du kan gemme.
Avatar billede Pawel Novice
16. december 2001 - 21:38 #9
Jeg siger mange tak ;)