Avatar billede eyeq Nybegynder
09. december 2001 - 23:26 Der er 18 kommentarer

http://www.eyeq.vcd.dk - nyt design

hvad syntes i om http://www.eyeq.vcd.dk
Avatar billede finntoft Nybegynder
09. december 2001 - 23:29 #1
Jeg syndes at det er flot... (Kunne ikke selv lave det bedrer :D)
Avatar billede entracore Nybegynder
09. december 2001 - 23:29 #2
Fed side mand.... En side om IQ det er sgu da totalt orginalt.....
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. december 2001 - 23:31 #3
ærlig talt.. der ikke meget nyt over det... meeen... vil sige.. logo\'et er grimt.. farverne... joh... orange og blå passer ik så godt sammen..men sådan ca. alt udover logo\'et ser rimeligt ud :o)
8@13

/MN
Avatar billede tue Nybegynder
09. december 2001 - 23:32 #4
Designet er ikke noget at råbe hurra for, da det er kedeligt og ret \"paint\" agtigt! Indholdet er latterligt og billederne er ulovlige! 5@13
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 23:34 #5
syntes at siden er grim med de faver (designet er ikke helt i top)
Avatar billede eyeq Nybegynder
09. december 2001 - 23:36 #6
master_nemo >>> orange og blå er der daikke noget af på siden?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
09. december 2001 - 23:37 #7
Hvor har du de der partnerlinks billeder fra?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
09. december 2001 - 23:38 #8
Ehh..ikke det fedeste design..meget meget ordinært..

og den brune farve er ikke liiiige min favorit ;)
Avatar billede eyeq Nybegynder
09. december 2001 - 23:40 #9
Har i evt. en anden farve end den brune der måske ville se godt ud?
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 23:44 #10
#00ccff
Avatar billede eyeq Nybegynder
09. december 2001 - 23:52 #11
ok
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2001 - 00:24 #12
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2001 - 00:55 #13
eyeq : du hedder vel ikk tilfældigvis michael?
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2001 - 08:11 #14
Han hedder Michael Smidth og har også haft en god sjat andre brugere, men hvem ved, kan folk forbedre sig?

eyeq aka xenix, probelmos, mschmidt, sandbjerg osv.
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
10. december 2001 - 10:32 #15
Faktisk syndtes jeg den er rigtig flot (langt bedre end min)
Men hvis der absolut SKAL gives kretik så vil jeg sige at den hvide bagrund \"blænde\" lidt det kan naturligvis hurtigt fixes ved at bruge en der er en tand mørkere. :)
Avatar billede meilby Nybegynder
10. december 2001 - 17:53 #16
Synes bestemt jeg har set det grafik hvor der står partnerlink et sted før!!! Mener der er fra de gamle Subs.dk, synes du skulle lave dit eget grafik i stedet for at tage det fra andre.
Avatar billede swordcat Nybegynder
10. december 2001 - 17:57 #17
Prøv et andet design, det er ikke det flotteste jeg har set........tværtimod

Jeg prøver ikke at være grov, men det er sandheden...og eyeQ....haha...
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
10. december 2001 - 23:23 #18
Hej.

Lige en indskudt bemærkning !.

der er stadig nogen som kører med modem her på nettet og denne side er utrolig tung og har en mega load tid, som for folk til at lukke siden inden den er færdig med at loade !.

Vh. Thomas Nielsen