Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
02. april 2000 - 01:12 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Design af logo.???

Hej alle sammen..
Jeg er ved at lave nyt design til min side www.funstuff.dk og kunne derfor godt bruge et logo..
Så hvis der er nogle som gidder lave et for mig vil det da være godt, for jeg er ik så god til det med at lave logoer og sådan noget grafik.....

Designet kan ses på www.funstuff.dk/new , og logoet skal være i midten ellers kan jeg bare fjerne det banner i venstre side så er det mere plads til et logo i vnstre side..

- Morten
Avatar billede jonaslg Nybegynder
02. april 2000 - 16:07 #1
Jeg vil med glæde se på det, så snart jeg får min Photoshop tilabge.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
02. april 2000 - 17:36 #2
hvornår gør du det????
Avatar billede jonaslg Nybegynder
02. april 2000 - 20:00 #3
Aner det ikke!

Jeg kan heller ikke med garanti love, at jeg kan tilfredsstille dit ønske, men jeg vil gerne gøre et forsøg!
Avatar billede prodic Mester
02. april 2000 - 21:05 #4
Count me in.  Kan da gøre et forsøg.

Nogen bestemt stil, eller bare noget der passer nogenlunde til siden?

<\Prodic>
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
02. april 2000 - 22:21 #5
det skal bare passe til siden..

jeg tror det er bedst hvis jeg fjerne det ene banner så er der mere plads til et logo..
så det må gerne være lidt stort..
men ik alt for stort...

:-)
Avatar billede prodic Mester
03. april 2000 - 15:28 #6
hov hov..snakker vi om et logo eller noget der skal erstatte de bannere du har kørende lige nu?

Der er jo lidt forskel på et logo og et banner!
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
03. april 2000 - 15:48 #7
det er et logo, men jeg vil fjerne det ene banner så der er mere plads til et logo i venstre side...
Avatar billede prodic Mester
03. april 2000 - 15:56 #8
Har du nogen særlige ideer om "logoet" - er det noget der bare skal blive på siden eller skal det også byttes rundt som en reklame?
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
03. april 2000 - 19:10 #9
det skal bare blive på siden...
Avatar billede prodic Mester
04. april 2000 - 12:45 #10
kan du ikke finde ud af hvilken størrelse logoet ca. skal have?

skal det være noget animeret?
eller bare plain?

nogen foretrukne farver...eller bare de samme som på den nye side?
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. april 2000 - 15:05 #11
ca 60 høj.

måske på størelse med et banner, eller lidt længer..

det må gerne være animeret, men  der er ik noget krav.....

Avatar billede prodic Mester
04. april 2000 - 15:13 #12
stik mig lige en mail adr. så sender jeg dig noget når det er klar!

Så har vi noget vi kan arbejde med! og diskutere.
Avatar billede prodic Mester
04. april 2000 - 16:45 #13
nevermind det med din mail-adr. den har jeg fundet!
Avatar billede prodic Mester
06. april 2000 - 09:18 #14
funstuff : Jeg er kommet lidt i tidsnød. Jeg skal på Kursus langt væk hjemmefra. Så min tid med dit logo bliver nok lidt begrænset. Men jeg mailer dig et nyt senere idag. Det er i en helt helt anden stil art, og tror måske den falder lidt udenfor sitets design. Men tag et kig når det engang ankommer i din inbox.

Ellers så har du min mail-adr. Så kan du skrive til den.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
06. april 2000 - 15:13 #15
ok, det haster ik med logoet..
jeg rejser på fredag og kommer hjem igen på onsdag..
så bare du prøver at lave et inden onsdag er det ok....
Avatar billede prodic Mester
06. april 2000 - 21:48 #16
Nu skal jeg godt nok på et ugekursus, så onsdag kommmer det nok til at knibe lidt med.

Men hvis de har Photoshop liggende kan jeg jo nok ikke holde mine fingre fra den. Jeg lærer sku nok ikke noget på det kursus alligevel.
Avatar billede prodic Mester
13. april 2000 - 14:48 #17
Funstuff : Jeg skal lige høre om jeg skal arbejde videre med nogle logoforslag engang i næste uge eller om du har droppet det igen.

Og som tidligere nævnt de havde ikke PS og jeg fik ikke lært en skid.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
13. april 2000 - 23:02 #18
nej nej, jeg hare skam ik droppet det..

du må da meget gerne lave nogle flere forslag..

når du engang får tid...
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
03. maj 2000 - 23:23 #19
:-)
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
03. maj 2000 - 23:24 #20
prodic>> kan du ik lige svare så du kan få nogle point??
Avatar billede prodic Mester
04. maj 2000 - 10:12 #21
Det er det nemmeste i verden, og hermed gjort.

</Prodic>