Avatar billede real-master Nybegynder
09. december 2001 - 21:36 Der er 13 kommentarer

Password?

På ens computer har man et password inden man logger ind.

Hvordan kan jeg finde passwordet?
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 21:38 #1
hacke\'lake
Avatar billede www.dk Nybegynder
09. december 2001 - 21:39 #2
Du kan jo også grave det frem fra din hjerne!
Avatar billede real-master Nybegynder
09. december 2001 - 21:40 #3
maxium >> skriv lige noget der passer til spørgsmålet, det er jo svagt det der.!
Avatar billede onki Nybegynder
09. december 2001 - 21:55 #4
Kan du ikke bare annullere passwordet når du logger på.
Avatar billede summer Mester
09. december 2001 - 23:33 #5
win98? Er det selve adgangskoden du mener, eller er det den boks der fremkommer under opstart, hvor man anmodes om et brugernavn. I så fald skal du ind i kontrolpanel> Netværk> Primært netværks logon og ændre til Windows-logon
Avatar billede halifax Nybegynder
09. december 2001 - 23:34 #6
Password ligger i en fil med endelsen .pwl - eks. ditnavn.pwl - slet den og password er væk. Genstart pc og indsæt nyt password, som du ønsker.
Avatar billede allan_faroe Nybegynder
10. december 2001 - 15:29 #7
Hvis det er administrator passwordet, kan man tage en win2k startdisk og boote op på. Herefter kan du kopiere din win98/profile/administrator til disketten. Herefter skriver du administrator/chpassw (Change password)og så skulle der komme en menu frem hvor du kan ændre passwordet til noget andent. DETTER VIRKER KUN VED NOGLE SPECIELLE WIN2K STARTDISKE!!!!
Avatar billede real-master Nybegynder
10. december 2001 - 20:54 #8
jeg skal bare se om man kan se sit egent password jeg skal bruge et til noget!
Avatar billede halifax Nybegynder
11. december 2001 - 00:41 #9
Man  k a n  se passwordet i en .pwl-fil. Med et specielt program som hedder noget med \"hack\" og mere om det, er det ikke passende at skrive på E.dk - Sådan er reglerne!
Du skriver \"om man kan se sit eget password\" og \"jeg skal bruge et til noget\". Hvad f... har du gang i. De lyder ikke helt legalt.
Avatar billede summer Mester
11. december 2001 - 10:11 #10
real-master??
Avatar billede real-master Nybegynder
13. december 2001 - 19:35 #11
Det er bare fordi en af mine venner tror ikke på jeg kan se andre password!
Avatar billede halifax Nybegynder
14. december 2001 - 01:59 #12

Det kan du jo heller ikke, siden du spørger her. Indrøm det bare over for din ven.

Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:06 #13
Luk please!