Avatar billede coolby Nybegynder
09. december 2001 - 21:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ADSL og CS-server

Nu hvor jeg snart kan få ADSL kunne jeg godt tænke mig at lave en 1-2 CS-server så andre kan spille på dem men jeg ved bare ikke hvor stor min ADSL forbindelse skal være. Så der ikke kommer noget lag når folk spiller på den. Jeg ville gerne have lidt info om det. er det nok med en 512/512 kb/s

//CoolBy
Avatar billede coolby Nybegynder
10. december 2001 - 09:40 #1
Jeg har hørt at det er uploaden der tæller
Avatar billede planethunter Nybegynder
21. januar 2002 - 21:56 #2
det er Upload der tæller men lige så meget som download.. for du skal jo uploade alle data til dem der spiller på din server og downloade data fra alle spillerne.. så .. 512/512 ville jeg mene at kunne stræjke til max 1 server !! og så skal du nok passe lidt på at du ikke selv sider og ser alt for mange flash film over internettet for så lagger det din server hel ned.. men du kan selvfølgelig også sette din userlimit på en 6-7tsk... men.. jeg ville nok mene at en 512/512 kan trajkes med 10 brugere hvis du ikke selv bruger alt for meget af dit internet.. men du kan jo eksperimentere :)