Avatar billede msira Nybegynder
09. december 2001 - 18:53 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Please hjælp!

Jeg ved godt, at det lyder lidt underligt, men jeg mangler reg. koden til vin 98 version A. Jeg er ved at lave et forsøg her hjemme med windows, men jeg har fuldstændig glemt hvad koden er: jeg håber at du har den!
Avatar billede bullefar Nybegynder
09. december 2001 - 18:55 #1
Du må købe den orginal, det er ulovligt at hente den fra nettet... Bare en reminder
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 19:00 #2
t45r-4ghj8-88gd-hhyf4-hfjy6
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 19:01 #3
alle> bare en joke hehe (virker ikke)
msira> Du kan jo gette dig frem (hehe)
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 19:01 #4
ups skulle ikke hvad været et svar
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. december 2001 - 19:01 #5
Avatar billede msira Nybegynder
09. december 2001 - 19:01 #6
du har sikkert også en masse ulovlige ting på din computer... men min windows 98 A er faktisk LOVLIG, der er ikke mange som mig længere der køber det lovlig, nu har jeg bare smidt bogen væk.... men tak for \"\"\"\"\"hjælpen\"\"\"\"\" hæ hæ
Avatar billede msira Nybegynder
09. december 2001 - 19:02 #7
Mange tak Maxium, og I andre der kom med hjælp! Jeg takker mange gange
Avatar billede jnielsen Nybegynder
09. december 2001 - 19:04 #8
Du ved godt det der er ulovligt, ik?
= Erstatningskrav på 1295,- + bøde på 5000 dask, men hvis du syntes du har råd til det såå.....

Ps. Det er snart jul, måske du skulle spare de penge til gaver
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 19:06 #9
msira> Den virker ikke det var noget telfeldigt jeg skrev
Avatar billede msira Nybegynder
09. december 2001 - 19:10 #10
Men du fik nogle dejlige point, SVIN!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. december 2001 - 19:13 #11
hvis du sidder ved en Win98 Maskine nu.. så kan du godt finde koden!!
jeg kender et program der kan det *S*
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 19:13 #12
regedit
Avatar billede maxium Novice
09. december 2001 - 19:28 #13
Avatar billede summer Mester
10. december 2001 - 12:04 #14
misra, Hvis din windows er installeret og du har glemt den kode der står på din bortkomne bog, så kan du se den her:
Start > Kør > Regedit.exe > OK >
HKEY_LOCAL_MACHINE >
Software > Microsoft > Windows > dobbeltklik på
CurrentVersion > i højre side kan du se ProductKey
Avatar billede bullefar Nybegynder
11. december 2001 - 12:33 #15
Summer> Tænk.... Min far arbejder for Microsoft, og han vidste det ikke engang.... Ved godt at det lyder Mærkeligt, men såden er det.
Avatar billede bullefar Nybegynder
11. december 2001 - 12:37 #16
msira> Havde ik lige set dit svar med din \"lovlige\" WIndows 98.. Det eneste \"ulovlige\" jeg har på min maskine er faktisk.. Tjaa... Har sq ik noget.. Jeg bruger Windows ME (Lovlig) købt. Koste 150,- opgraderingen I COmputercity, og så skulle den opgradere fra Win98, og søreme ja, det har jeg os Orginalt... Sååå
Avatar billede summer Mester
11. december 2001 - 16:31 #17
Ok. Der er meget \"gemt\" i reg. bare man lige kan finde det.
Avatar billede msira Nybegynder
12. december 2001 - 00:13 #18
Tak for alle jeres svar, jeg har fået løsningen, I er for seje!
Avatar billede summer Mester
12. december 2001 - 00:34 #19
msira, hvem gav dig løsningen? Det er jo altid rart at vide for andre hvad der hjælper.
Det var jo åbenbart ikke \"SVINET\" :-)maxium, som du gav point.
Avatar billede 24u Juniormester
12. december 2001 - 00:43 #20
HVIS man nu skulle komme en \"original\" windows i henne, er der mange andre steder man kan finde serials, men ikke herinde, her hjælper vi folk med problemer! (og nej... ikke den slags!)
Som sagt flere gange er det ulovligt (dah?) og det burde respekteres!

-24U-