Avatar billede christoffer Nybegynder
01. april 2000 - 18:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Quake 3 - gl supsystem

Jeg har et problem, når jeg vil ind i Quake 3 siger den at den ikke kan loade gl supsystem. Jeg har prøvet at sige Gl setup men der kender den ikke driveren. Så mit spørgsmål lyder, hvor kan jeg finde en gl opengl driver til et S3d Virge/dx EDO 4mb grafikkort. Jeg kunne godt tænke mig at spille Quake lidt på det grafikkort inden vi får et nyt et...

Kan nogen hjælpe????????????????

/Christoffer
Avatar billede i11uzion Nybegynder
01. april 2000 - 19:29 #1
Well, normalt når den kommer med gl-subsystem fejlen, skal man bare køre glsetup, men da dit grafikkort ikke understøtter OpenGL kan du ikke spille Quake 3 arena...
Avatar billede christoffer Nybegynder
01. april 2000 - 22:43 #2
Nå, fedt. Så må jeg bare vendte til jeg får det nye grafikkort på tirsdag. Forresten har jeg et spørsmål til, når jeg vil skrive koder inde i spillet, og jeg f.eks. skriver /give all. Så skriver den at koder ikke er enablet. Hvordan gør jeg sådan at jeg kan skrive koder???????????????
Avatar billede i11uzion Nybegynder
02. april 2000 - 00:26 #3
Well, hvorfor afviste du mit svar når det var rigtigt???

Hmm, nå men til dit andet spørgsmål, så skal du loade banerne ved at hive konsollen ned og så skrive f.eks

"\devmap q3dm1"

så skulle cheats virke...

Avatar billede christoffer Nybegynder
02. april 2000 - 10:17 #4
Prøver lige om det virker, og så skal du nok få dine poing!!!!:-)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
04. april 2000 - 12:16 #5
Hvae, bliver det til noget???
Avatar billede freestyleren Nybegynder
05. april 2000 - 15:22 #6
Det virkede ikke (jeg hedder nu freestyleren istedet for christoffer)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
05. april 2000 - 15:33 #7
Hvad virker ikke???

Hvis det var det med koderne, så skal jeg vel have point alligevel, da det ikke var dit oprindelige spørgsmål???
Avatar billede christoffer Nybegynder
17. august 2000 - 15:13 #8
ha ha
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. august 2000 - 22:50 #9
Hvad har du gang i spasser ???