Avatar billede peter_michael Nybegynder
09. december 2001 - 17:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man messengers voice conversation til at virke ?

Når jeg inviterer en anden kan han høre mig men jeg kan ikke høre ham. Når jeg bliver inviteret kan jeg høre den anden men han kan ikke høre mig.

Tak for forslag
Venlig hilsen Peter Michael
Avatar billede jefa Nybegynder
09. december 2001 - 17:32 #1
Headset til lydkort eller ip telefon
Avatar billede dablos Nybegynder
09. december 2001 - 17:34 #2
Du kunne prøve at che instingerne på den mikrofon og se om der er moget galt med ind- og output. Påske er det en dårlig mikrofon
Avatar billede dablos Nybegynder
09. december 2001 - 17:34 #3
Der skulle stå kigge på instillingerne
Avatar billede peter_michael Nybegynder
09. december 2001 - 23:46 #4
Ved at kombinere Messenger og netmeting.
Avatar billede peter_michael Nybegynder
09. december 2001 - 23:48 #5
Du skal altså hente begge pogrammer eller have xp. Så kommer det til at fungerer. Evt. med webcam. Det er for vildt.