Avatar billede klitti Nybegynder
04. juni 1999 - 17:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Egne markører på Homepage???

Kan det lade sig gøre at bruge sine egne markører på sin hjemmeside
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 17:15 #1
Dette kan lade sig gøre hvis du bruger et dynamisk dokument, skal jeg finde et til dig ?
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 1999 - 17:24 #2
Ja, hug det fra http://www.garfield.com
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. juni 1999 - 22:42 #3
jeg mener at der er en liste over markørtyper i en af de andre spm
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
05. juni 1999 - 01:40 #4
Det fik han sikkert meget ud af! *sss*

/Tizze
Avatar billede chruker Nybegynder
06. juni 1999 - 05:01 #5
Fidusen er at bruge Cascading Style Sheets. Problemet er bare at det vist nok kun er Internet Explorer der understøtter det.
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
06. juni 1999 - 15:34 #6
Cybles - Hvis du ikke er sur på mig (ICQ Crack99) Gider du så ikke sende det til mig)

tissetrold@vip.cybercity.dk

/Tissetrold
Avatar billede klitti Nybegynder
07. juni 1999 - 13:11 #7
Tak for svaret, det kan jeg godt bruge(På trods af det er "Stjålet"fra en anden side), det er okay, TAK!
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 1999 - 17:42 #8
var så lidt ;-)