Avatar billede brian123 Nybegynder
09. december 2001 - 16:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Top 10 liste over refferede domæner

Hejsa,

Jeg har et website hvor jeg gerne vil have en top 10 liste på min side, så folk kan se hvilke domæner der sender flest hit til min side. Er der nogen der kender et script til dette, jeg vil kun have domæne navnene ikke hele urlen ?!

Hvis muligt så skal den ekskludere mit eget domæne samt min servers IP, så de ikke kommer med på top10 listen.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
09. december 2001 - 19:00 #1
Prøv lige at omformuler dit spørgsmål ;-)
Avatar billede brian123 Nybegynder
09. december 2001 - 19:09 #2
Jeg syntes selv at det var nemt at forstå men jeg prøver igen :->

Altså, jeg vil have en top 10 liste på mit website. Det denne list skal vise er følgende:

Alle domæner (websites) som sender trafik (hits) til min side f.eks.

www.eksperten.dk sender 20 hits til mitdomæne.dk
www.asp.dk sender 10 hits til mitdomæne.dk

På mit domæne skal der nu stå:

eksperten.dk hits : 20
asp.dk  hits : 10
osv.

Hvis der f.eks. kommer hits fra www.eksperten.dk/spm/144395

skal der stadig kun stå eksperten.dk og ikke hele urlen.

Håber det er letterer at forstå.

Det skal siges, at jeg har fået lavet en fil der henter data fra HTTP_REFERER og smider det ned i en access database. !!!
Avatar billede brian123 Nybegynder
09. december 2001 - 22:02 #3
Her er et eksempel fra en statistik server man kan tilmelde sig og så fremsender de en email der ser således ud :

Top 20 referring domains for Fri Dec  7, 2001

1: erotik-sex.dk    9
2: club4.no    9
3: sex-in-www.com    7
4: chart.dk    4
5: listsiteadult.com    3
6: netstjernen.dk    1
7: century-sex.com    1
8: lolitaservice.com    1
9: gammae.com    1
10: google.com    1

Det er sådan en liste jeg gerne selv vil kunne lave og smide online så alle bruger der kommer på mit site kan se det hvor hitsne kommer fra.

Nu kan jeg snart ikke skære det mere ud i pap
he :->

Håber der er nogen der kan forstå hvad jeg mener.