Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. december 2001 - 13:55 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Hjælp mig lige her

Jeg sidder her på min computer, efter en julefrokost(lyden virkede fint før festen), men nu er den helt vildt underlig

Hver gang winamp skifter sang, skal jeg gå ind i \"lydstyrke\", og skrue ned for wawe delen, hvis jeg ikke gør det, lyder det som om at sangen kommer inde fra en stor hal, og stemmer og trommer i sangene, bliver reduceret til noget der lyder meget underligt, hvad kan det være?

Jeg har geninstalleret min driver..

wil/
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
09. december 2001 - 14:01 #1
prøv lige at tjekke lyd kablet i din computer... det kan være det er lid fucked up...
Hvis ikke det virker så prøv at slette winamp og ligge det ind igen...

Un1
Avatar billede deurell Nybegynder
09. december 2001 - 17:56 #2
kunne dine højtalere være brændt af?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. december 2001 - 18:37 #3
1: jeg har tjeckket kabler osv, desuden har jeg hevet kortet ud, og ind igen.
geninstalleret både winamp og drivere til lydkortet.
Mine højttalere er ikke brændt af, da de virker, men min cd afspiller og fjernsynet:-)

Det eneste jeg kan komme på´, er måske følgende:
Før festen, valgte jeg at købe et nyt kable, fra computeren til mit anlæg, det kabel jeg brugte før, var kun 1 vejs(mono) og det jeg bruger nu er stereo, kan det være derfor?

ellers aner jeg ikke hvad det er..

hvis jeg åbner winamp 3(den nye) så virker det ok, men i den gamle winamp, skodder lyden altid...

Avatar billede deurell Nybegynder
09. december 2001 - 22:33 #4
hmmmmm.
software konflikt, er mit bedste gæt.
Men hvordan den er opstået efter en julefrokost og et nyt kabel det er et godt spørgsmål.

Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. december 2001 - 22:39 #5
ja jeg fatter det ikke, det er totalt belastende

der er ingen software konflikter, ikke nogle man kan se
Avatar billede Beach Mester
10. december 2001 - 01:45 #6
Vil det sige at du har både Winamp 3 og en ældre version i systemet på samme tid?
I så fald ville jeg straks afinstallere dem begge og derefter _kun_ installere en enkelt version. Har selv prøvet en meget tidlig version af winamp 3 og den lavede noget der ligner, men både med lyden i den nye og den gamle version. Så måske det var løsningen.

//Beach
Avatar billede cool-wil Nybegynder
10. december 2001 - 16:13 #7
det kan godt være beach, lige nu er begge installeret, men prøver lige at dloade nye versioner af begge programmer, og så installere 1 af gangen:-)

skriver tilbage senere
Avatar billede sjovert Nybegynder
23. december 2001 - 14:39 #8
hehe sikker på der ikk er en der har stillet på din Equalizer i winamp, der kan man sætte den til hal osv.*G*
der er en knap vedsiden af den som får playlisten frem, tryk der og så se om den står på ON.