Avatar billede techno_boy Nybegynder
09. december 2001 - 13:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Palm m100

Hej jeg har en Palm M100 og Palm Desktop Men når jeg skal forbinde dem via Serial-cable kan jeg ikke hente mine data`er fra Palm`en HVORDAN gør jeg PLZZ help
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
09. december 2001 - 13:23 #1
Hvis du bruger Outlook skal du købe software der hører til
Avatar billede techno_boy Nybegynder
09. december 2001 - 13:26 #2
Hmm jeg man jeg downloadede det et sted fra:
Hedder : Palm Desktop Software
Avatar billede techno_boy Nybegynder
09. december 2001 - 13:27 #3
Ups Ver. 4.0.1
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
09. december 2001 - 13:42 #4
Du kan være sikker på at det ikke virker helt korrekt.
Da jeg havde en III´er skulle man købe software, den der gik med i købet var Lotus, men den kunne/ville jeg ikke bruge, jeg fik godt nok også en download, men det virkede aldrig helt tilfredsstillende
Avatar billede techno_boy Nybegynder
09. december 2001 - 13:43 #5
hmmm er der ingen der virker jeg skal bare rette i mine adresser
Avatar billede buster007 Nybegynder
10. december 2001 - 12:26 #6
Er der nogen som kan fortælle hvordan jeg bruger min Palm m100 som fjernbetjening.
Avatar billede techno_boy Nybegynder
10. december 2001 - 19:32 #7
ok Jeg lukker bare svaret da ingen er kommet med et godkendt svar !!!
Avatar billede isl19960 Nybegynder
10. december 2001 - 19:42 #8
Du er da lidt utålmodig - vi sidder jo ikke og bruger 100% af vores tid her på eksperten.dk - nogen gange må man vente til der er nogen der kan hjælpe dig videre... sådan er det...
... og når du lukker spørgsmålet er der bare endnu mindre chance for at blive set...
Avatar billede chip64 Nybegynder
18. december 2001 - 09:55 #9
Prøv at finde svaret på: www.searchpalm.com
Der kan du søge på tværs af alle de sites Palm officielt støtter.
Avatar billede techno_boy Nybegynder
18. december 2001 - 15:29 #10
Takker