Avatar billede cesa Nybegynder
09. december 2001 - 12:37 Der er 5 kommentarer

Deling af Internet mellem 2 styresystemer.

Hej!

Jeg har et problem med mit hjemmenetwærk.
Problemet er opstået efter at jeg har installerede Win XP pro DK, på den stationere. Den Bærebar kører stadig ME!

Før da de begge kørte ME, var der ingen problemer.

Jeg bruger netwærket til at dele en ADSL forbindelse (TDC BREDBÅND).
Før brugte jeg et program der hed: Sygate home network. Men det kan jeg ikke få til at virke igen.

De kan godt finde hinanden. XP skriver når ME er logget af osv. Men kan der ligge en beskyttelse i XP, der forhindre ME at bruge nettet.?

Hvad kan jeg gører?

Hurtuge svar belønnes!
Avatar billede bobbedude Nybegynder
09. december 2001 - 12:45 #1
højre klik på Netværks forbindelse og højreklik på din forbindelse og vælg Bro kobling
Avatar billede cesa Nybegynder
09. december 2001 - 12:48 #2
Brokobling?
Hvad hjælper det?
Avatar billede cesa Nybegynder
09. december 2001 - 12:51 #3
Jeg har kun noget der hedder broforbindelse!

Og så skriver den at der mindst skal være to forbindelser markeret!

Avatar billede bobbedude Nybegynder
09. december 2001 - 12:52 #4
MEN DET ER DET DU SKAL BRUGE.
Prøv at undersøge det lidt inden du afviser
Avatar billede cesa Nybegynder
09. december 2001 - 14:23 #5
Det virker altså ikke, så det må ikke være det!