Avatar billede -__- Nybegynder
09. december 2001 - 10:34 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

D:

Hej Eksperter...
Der kan ligge 500 mb. på mit D: drev. Og Mit D: drev er det drev der ikke bliver slettet når jeg rebooter computeren!

Mit spm er:

Kan jeg ligge flere mb på mit D: altså overfører nogen fra C. eller noget ???
Hvis ja... Hvordan så ??

-__-
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
09. december 2001 - 10:36 #1
ja hvis du har partitioneret din harddisk via fdisk ! .. Sæt en win98 startdisk i ( www.bootdisk.com ) og så skriver du A:
fdisk ... Og så opret dos partition ..Og derefter Primær dos partition. Hvis du ikke har en harddisk i der er parttionereet skal du køre raid.Men det er spild af penge med en så lille harddisk ;)

God Fornøjelse
Mvh. Michael Mortensen Aka. Zyberwizard
Avatar billede hojben Novice
09. december 2001 - 10:36 #2
Der er vel for dælen ikke nogle drev som bliver slettet ved reboot````?????
Avatar billede -__- Nybegynder
09. december 2001 - 10:39 #3
zyberwizard > hvis vi lige oversætter til dansk :)
ER det så muligt for mig at lægge flere mb over på D: ??

hojben > Alt på C: drevet bliver jo slettet ! Undtagen det vigtige selvfølgelig !!
Avatar billede hojben Novice
09. december 2001 - 10:44 #4
nå nå .. du havde bare ikke skrevet noget om du partitionerede og det underede mig da lidt at læse zyberwisards svar da han heller ikke kunne vide om der var tale om fdisk--
Avatar billede -__- Nybegynder
09. december 2001 - 10:46 #5
okay !...

Kan i hjælpe mig ... Det er mega vigtigt !!

Vil gerne smide 150 point oveni !!!
Avatar billede hojben Novice
09. december 2001 - 10:49 #6
Der SKAL ikke flere point i dette sp....

fjern hellere lidt.. :=)

Har du data som ikke må slettes?
eller vil du ha een stor disk?
Hvor mange harddiske har du siddende?
Avatar billede -__- Nybegynder
09. december 2001 - 10:53 #7
JA jeg har en masse som jeg ikke vil have slettet !!

Der er en harddisk !
Avatar billede hojben Novice
09. december 2001 - 10:55 #8
Så skal du ha fat i partition magic... Det kan ikke løses på andre måder...
Avatar billede -__- Nybegynder
09. december 2001 - 15:46 #9
Hvor får jeg det og hvad gør jeg så ???
Avatar billede hojben Novice
09. december 2001 - 15:56 #10
Avatar billede hojben Novice
09. december 2001 - 15:58 #11
Note:

PartitionMagic 7 Demo Files
PartitionMagic® allows you to create, resize, merge and convert partitions on your hard drive without destroying data. Award-winning PartitionMagic is the world\'s leading hard-drive partitioning software for PC enthusiasts.

Thank you for your interest in trying PartitionMagic. PowerQuest offers a non-functioning demo version of this product. It will allow you to see how the product works, but will not allow you to functionally partition your hard drive.

Du skal altså med andre ord købe produktet eller låne en brænder og gemme dine data...
Avatar billede -__- Nybegynder
10. december 2001 - 10:21 #12
Okay Tak...

Øv.. Det var ikke det svar jeg skulle bruge.. Men du har jo svaret på mit spørgsmål...

1000 tak for hjælpen begge 2 !!!!

50> zyberwizard
100> hojben
Avatar billede hojben Novice
12. december 2001 - 02:55 #13
Takker for point ;)