Avatar billede dj-denver Nybegynder
09. december 2001 - 10:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

COOKIES

Hej jeg spurte i sidste uge hvordan man satte computeren til at acceptere Cookies.
Jeg har lige fået den ny IE 6.0,og der står inde i tools/internet options/privacy at den Acceptere alle Cookies..og nede under det står der:
All Cookies will be saved on this computer og existing cookies on this computer can be read by the web sites that greated them.
Sådan står der men det virker altså ikke,jeg bruger tit cookies til netafstemninger og debatforums,og når jeg fx er med i en netstemning så skriver den til mig at cookies skal være slået til.
HVAD ER DER GALT???....120 point ude skal fanme have løst det nu!..Jeg bruger forresten win 98 hvis det har noget at sige!
Avatar billede waldowolf Nybegynder
09. december 2001 - 10:22 #1
Prøv at se hvilket år dit ur er sat til. Hvis året er sat forkert, så prøv at sidte den rigtig, samme med Dato o.s.v.

Jeg kunne ikke acceptere cookies, pga. af mit år var sat til 2070...

Mvh - Casper S
www.enter-s.dk
Avatar billede dj-denver Nybegynder
09. december 2001 - 10:26 #2
DU ER SATME GENIAL det virker nu tak for det men den kostede også 120 point men fanme dejligt!
Avatar billede waldowolf Nybegynder
11. december 2001 - 08:33 #3
Takker for point...