Avatar billede blueforce Nybegynder
08. december 2001 - 22:23 Der er 5 kommentarer

Hostmask

hejza.
jeg sidder med et problem. jeg har 3 IRCbotter kørede på Efnet, plus min egen klient, men jeg får en K-line hele tiden fordi jeg har for mange klienter på min hostmask.
nu ville jeg høre, hvordan kan man fake en hostmask så Efnet ikk flipper ud på en?? jeg har set nogen der har fx. xxx@is.a.regular.at.the.orgieclub.com

nogen der ved hvordan?? eller nogen der har et godt råd til hvordan man evt kan undgå at få smæk?

JippiGnu
Avatar billede blueforce Nybegynder
08. december 2001 - 22:28 #1
nogen siger noget med IRC-proxy, hvordan med d?
Avatar billede frock Nybegynder
08. december 2001 - 22:39 #2
Så skal du købe en shell-account hos en udbyder, der tilbyder vhosts (virtual hosts).

Så kan du køre dine botter derfra, og selv vælge hvilke hosts de skal køre på.

www.falcon-networks.com er eneste navn, jeg lige kan komme på.

Der er også websites, der har ratede lister over de forskellige shell services inkl. info om hvad de tilbyder osv.
Avatar billede vampi Nybegynder
17. december 2001 - 10:13 #3
Nesten umulig å fake hostmask på efnet, de scanner bruk av wingate når du kobler til.

Men det skal gå å kjøre flere klienter per hostmask du må bare bruk forskjellige servere.

Men kjøp deg en shell-account, du vil slippe disse problemene ettersom du har tilgang til virtual hosts.
Avatar billede yasw Nybegynder
21. december 2001 - 18:47 #4
Avatar billede sekh Nybegynder
11. maj 2002 - 00:03 #5
jeg kunne ikke forestille mig at EFNET kun tjekker på hostnames, de tjekker nok også på ip adresser direkte. Derfor er den bedste løsning nok som nævnt før at gå ind og få bot'sne til at køre fra forskellige hosts eventuelt hos en shell udbyder