Avatar billede samson Nybegynder
31. marts 2000 - 22:34 Der er 2 kommentarer

Installation af FrontPage 2000

Jeg kan ikke installere FrontPage 2000 fra en opdaterings-CD. Jeg har FrontPage 98 i forvejen.
Maskinen siger: Intern fejl: 2343
Er der nogen der ved hvad det betyder?
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. april 2000 - 21:19 #1
Måske kan den ikke finde 98 prøv at se om du kan fortælle den hvor 98 ligger...
Avatar billede samson Nybegynder
21. april 2000 - 23:39 #2
Kære tommyf
Det var ikke det rigtige svar. Jeg har fået det rigtige af andre kanaler. Det viser sig, at det er en kendt bug i officepakken. Man kan downloade en fil der hedder err2343.exe som kan løse problemet.

MVH Ole